Mida ütleksid paar kuud / nädalat nooremale endale? Kuidas nõu annaksid? Mille eest pai teeksid?
Tere taas!
Palun pane siia enne järgmist kohtumist (14. veebruaril) kirja, milliseid olukordi koolis märkad, kus õpilane on jännis näiteks töömälu või pidurdusprotsessidega. Mis olukord oli, miks see juhtus? Kuidas õpilane olukorda võis tajuda?
Seda märkamist võid pidevalt jooksvalt täiendada, ei pea vaid ühe situatsiooniga piirduma. Ülesande eesmärk on treenida end paremaks nende protsesside märkajaks, mis toimuvad nähtava käitumise "all" või "taga" ja mis on just need, mida me tegelikult toetama peaksime. Ent ärge veel toetama tormake (aga võite), sest teie endi töömälu saab võib-olla üle koormatud :) Samm-sammult!
Jaksu
Grete