Diferentseerimine ja neuromitmekesisus mõtteviis õpetajatöös. Palun loe läbi sissejuhatav peatükk raamatust T. Armstrong "Neurodiversity, The New Diversity"
Peatükk tutvustab seitset neuromitmekesisuse põhimõtet, mis on kokkuvõtlikult esitatud ka joonisel 1.1. lk 14 (nb. need on põhimõtted, millest seast tuleb valida).
Vali nimetatud seitsmest 2-3 põhimõtet, mis on sinu jaoks kõige sümpaatsemad!
Igaühe puhul:
1) Nimeta põhimõte ja kirjelda seda oma sõnadega, nagu sellest aru saad (1 lause)!
2) Põjenda 1-2 argumendiga, miks valisid esiletoomiseks just selle põhimõtte! Miks pead seda oluliseks, sümpaatseks (1-2 lauset)?
3) Mil moel saaks sinu vaadeldavas klassiruumis seda põhimõtet kasutada?! (1 lause)