Tere!
Eriolukorra puhul on ülesanne hästi eriline: ma ei palu teil hetkel jälgida oma õpilasi (aga tegelikult on ülesanne salamisi ja natuke just neile suunatud!) vaid jälgid ennast - kuidas aitaksite õpilastel oma eelmises loengus disainitud ülesannet nende endi perspektiivist mõtestada? Iga grupp jätkab seega tööd oma alustatud mini-tunniga. Selle kohta siia eDidaktikumi midagi kirjutama ei pea. Aga siia kirjutage palun loetud artikli kohta oma õpimärkmed.
Link eelmise korra slaididele: ttps://docs.google.com/presentation/d/1S3BzeOfhXc5mR7P05YSMqZYGz6vjTb9WrUmBDzjHlHk/edit#slide=id.g72980bff59_15_1
Artiklid isemääramisteooria kohta, millest palun valida ühe (alati võib rohkem). Need kõik ripuvad failide all.
Cheon, S. H., Reeve, J., & Vansteenkiste, M. (2020). When teachers learn how to provide classroom structure in an autonomy-supportive way: Benefits to teachers and their students. Teaching and Teacher Education, 1-12.
Assor, A., Feinberg, O., Kanat-Maymon, Y., & Kaplan, H. (2018). Reducing Violence in Non-controlling Ways: A Change Program Based on Self- Determination Theory. The Journal of Experimental Education, 86, 195-213.
Su, Y. L., & Reeve, J. (2011). A meta-analysis of the effectiveness of intervention programs designed to support autonomy. Educational psychology review, 23(1), 159-188.
Reeve, J. (2009). Why teachers adopt a controlling motivating style toward students and how they can become more autonomy supportive. Educational psychologist, 44(3), 159-175
NB, kes tunneb, et tahab isemääramisteooria kohta lihtsalt üldist pilti saada, siis lisan ka eestikeelse Jere Brophy raamatu peatüki isemääramisteooria kohta. Seda ei pea lugema, aga võib :)
Jaksu meile!
Grete