Vaatlusülesanne 1: ennastjuhtiv õppija
Üliõpilane märkab ja analüüsib, kuidas õpetaja toetab ennastjuhtiva õppija kujunemist.
Vaatle sama õpetaja 2 ainetundi, tee märkmeid järgmiste punktide osas ning pärast vaatlust analüüsi tundi nendest punktidest lähtuvalt kirjalikult:
Millised võimalused on õpilastel tunnis juhtida oma õppimist?
Kuidas õpetaja loob seoseid õpitava sisu vahel?
Kuidas on õppetegevusse planeeritud võimalused teha vigu? Kuidas õpetaja reageerib vigadele?
Kui oskad, siis too välja õpistrateegiad, mida õpilased kasutavad (vt "Õppimine ja areng" kohustuslik kirjandus)
Kirjalikus analüüsis too välja ka konkreetsed näited õpetaja tegevuste kohta ning vähemalt 3 soovitust, mida oleks veel võinud teha, et paremini toetada õpilaste ennastjuhtivateks õppijateks kujunemist.
Hindamiskriteeriumid:
Tundi on vaadeldud ning kirjalik analüüs on e-didaktikumis õigeaegselt esitatud.
Kirjalik analüüs on koostatud vastavalt juhisele ning analüüsis on toodud välja kõik ülesan
depüstituses kirjeldatud aspektid.
Analüüs lähtub ennastjuhtiva õppimise teoreetilisest raamistikust.