Hea tudeng,
süüvime täidesaatvatesse funktsioonidesse. Palun loe Adele Diamondi artiklist sissejuhatust ja pidurdusprotsesside osa (lk 136-142), vaata Mari-Liis Kaldoja videoloengut "Pidurdusprotsessid ja õppimine" (leitav siit: https://edidaktikum.ee/et/content/%C3%B5ppimine-ja-ps%C3%BChholoogia) ning tee mõlema pinnalt õpimärkmeid - mida olulist, raputavat, õppimisse ning arengusse puutuvat teada said?
Teiseks palun märka enda ümber, teistes inimestes või iseendas pidurdusprotsesse: olukordi, kus kedagi veavad pidurdusprotsessid alt või olukordi, kus kellelgi õnnestub mõnda käitumist, mõtet, tunnet, impulssi edukalt pidurdada/reguleerida, ning pane oma märkamised samuti siia kirja!
VABATAHTLIK on Moffit et al 2011 artikli lugemine - võib-olla see on üks põnevamaid ja põhjapanevamaid teadusuuringuid läbi aegade?
Huvi korral vaata ka mõnda Adele Diamondi videoloengut. See on rangelt vabatahtlik: https://www.youtube.com/watch?v=39BYyfr3SeY&ab_channel=Simms%2FMannInstitute