Attention! It is no longer possible to add Google Drive files directly in the interface. Please use links to share files. Platform will be down for maintenance on Monday 25-th of November from 10:00 to 11:00.

Eksamilugu postita palun siia!

Eksam toimub e-eksamina eDidaktikumis, mis läheb üles meie viimasel loengupäeval ning selle eksamitöö kirjutamiseks on aega veidi enam kui nädal - tähtaeg on 18. jaanuar. Eksam on kahe aine peale ühine - nimelt palun Sul mõtelda ühe hüpoteetilise lasteaia-ealise lapse päeva peale nii, et käsitleksid tema päevas kõiki kahe aine loengutes käsitletud tunnetusprotsesse (taju, tähelepanu, töömälu, pidurdusprotsessid, pikaajaline mälu) ning motivatsioonilisi protsesse (võimekususkumuste teooria ning isemääramisteooria). Ehk siis mis hetkel lasteaialapsel oma tavalises päevas vaja rakendada töömälu või pidurdusprotsesse, jne? Või kuidas mõni täiskasvanu ses päevas näiteks toetab/ei toeta nende protsesside arengut? Millised olukorrad päevas toetavad pikaajaliste mälusisude tekkimist? Millisel moel saab lapse motivatsiooni, püsivust, avastamisjulgust turgutada ja pidurdada, lähtuvalt kahest motivatsiooniteooriast?

Kuigi alati on suur kiusatus tugineda isiklikule kogemusele, palun, et lähtute loetud materjalidest ehk siis mõtestate lapse arengut ja toimimist läbi teaduslike teadmiste. Ühesõnaga - kirjutage pisike lapsekeskne, ent teaduslikust teadmisest kantud lugu. Muidugi ei pea lugu käsitlema detailselt kogu päeva silmade avamisest magamaminekuni :)

Töö maksimaalne pikkus võiks olla 2 A4, palun mitte pikem (font ja reavahe vali ise :). Ehk siis tinglikult võiks tunnetusprotsessideks piisata ühest leheküljest ja motivatsiooniks teisest.

Hindamiskriteerium: kui näen, et kõiki õpitud teemasid on käsitletud korrektselt, siis on töö sooritatud. Kui ma millestki Su töös hästi aru ei saa, siis ma lihtsalt palun seda kohta täpsustada või täiendada ning mul oleks hea meel, kui seda teeksid ning saaksin panna pärast seda maksimaalse hinde :)

PALUN vormistage töö drive' dokumendina ning lubage mulle kommenteerimisvõimalus, siis on meie koostöö sujuvam!

Seega täpselt sama töö võib rahulikult üles laadida nii Motivatsiooniliste protsesside kui Tunnetusprotsesside aine alla. Teen selleks siis eraldi ülesande koha mõlemas aines.

NB! Need, kes on võtnud sel aastal ainult motivatsiooniliste protsesside ainet, teevad eksami vaid sellles aines käsitletud teooriate pinnalt - teie palun ignoreerige tunnetusprotsesside teemat oma eksamitöös (seega töö tulgu ka lühem) :)

Vastusena ühele tekkinud küsimustele - kui oled hoopis mõnelt teiselt õppekavalt (nt klassiõpetaja), siis võid kirjutada oma ameti vaatenurgast lähtuvalt, ehk siis nt algklassilapsest. 

Kui teil on küsimusi, küsige julgelt arro@tlu.ee.

Jaksu!

399 views (2 today)

Due date

18/1/2021

Created date

9/1/2021

Author