Attention! eDidaktikum will discontinue its service in July 2025. More information here

4.okt - kontakttund

TEEMAD ja SISU


Vaata ARUTELU alt - interaktiivne tahvel ja interaktiivne laud ülesannete kirjeldusi!


Ülesanne 1 - LearningApps

1) Looge oma meeskonnaga 2 mängu LearningApps keskkonnas

2) Tehke konto (tulevikule mõeldes ei ole paha, kui igaüks seal kontot omab :)

3) Looge mängud ja lisage nende lingid tänase osa materjalide alla

4) Lisage linkide juurde mängu eesmärgi kirjeldus, mis aines kasutamiseks, milliseid ainelaseid pädevusi, üldpädevusi ja digipädevusi selle mänguga saab arendada.
 


Kahoot juhend


 

Comments

Mailen Remmelg

Submitted by Mailen Remmelg on Tue, 10/04/2016 - 15:58

http://learningapps.org/display?v=p27xmfa1c16

Selle mänguga saab korrata metsloomi, mida on varem loodusõpetuse tunnis õpitud. 

Digipädevused: info hindamine, koostöö digitehnoloogia toel, netikett, seadme kaitsmine, tervise kaitsmine, tehniliste probleemide lahendamine.

Riiklikust õppekavast: tahab õppida, tunneb rõõmu teadasaamisest ja oskamisest; oskab õppida paaris ja rühmas; oskab end häälestada ülesandele, kasutab lihtsamaid arvutiprogramme; teab, kelle poole probleemidega pöörduda.

Üldpädevused: sotsiaalne- ja kodanikupädevus, õpipädevus, suhtluspädevus (kui mängitakse koos), digipädevus

Mailen, Greete, Kärt, Silvia

Kärt Vainura

Submitted by Kärt Vainura on Tue, 10/04/2016 - 15:58

http://LearningApps.org/display?v=p87nqm6gk16

 

Eesmärgid ja aine - ilmastiku teema kordamine loodusõpetuse tunnis.

Pädevused

  • esimese kooliastme õpilane peab teadma neid ilmaga seonduvaid mõisteid 3.klassi lõpuks,
  • digipädevus, õpipädevus (üldpädevus)
  • koostöö digitehnoloogia toel - õpilane kasutab digivahendeid meeskonnatööks ning ressursside, digitaalsete materjalide ja teadmiste koosloomeks,
  • Seadmete kaitsmine,
  • tehniliste probleemide lahendamine,
  • vajaduste väljaselgitamine ja tehnoloogiliste lahenduste leidmine

Kärt, Greete, Mailen, Silvia

 

 

 

Kätlin Sarik

Submitted by Kätlin Sarik on Tue, 10/04/2016 - 16:11

http://LearningApps.org/display?v=pi4r60rja16

Kasutaksime seda matemaatikas, et korrata saja piires liitmist ja lahutamist. Õpilane oskab tunni lõpuks saja piires liita ja lahutada. Õpilane saab hakkama tema jaoks uues keskkonnas.

Ainealased pädevused: suudab arvutada saja piires peast. 

Üldpädevused: matemaatika-,loodusteaduste jatehnoloogiaalane pädevus- kasutada uusi tehnoloogiaid eesmärgipäraselt. Arendab ka digipädevusi. Õpipädevus- kasutada õpitut erinevates kontekstides ning probleeme lahendades.

Digipädevused: suutlikkus kasutada uuenevat digitehnoloogiat toimetulekuks kiiresti muutuvas ühiskonnas õppimiseks. 

Astrid, Kätlin, Janet, Grete

Janet Vavilov

Submitted by Janet Vavilov on Tue, 10/04/2016 - 16:14

Http://LearningApps.org/display?v=p5z5p1uic16

See mäng on mõeldud lastele, kes on tunnis antud ülesandega varem valmis saanud ning saavad mängu preemiaks mängida. Antud mängu sobib mängida näiteks eesti keeles, inimese- ning loodusõpetuses.

Mäng arendab digipädevust: kasutab digivahendeid sihipäraselt, et lahendada etteantud ülesannet. 

Riikliku õppekavast lähtudes: tahab õppida, samuti tunneb huvi. Oskab mängida koos kaaslasega, kui ka üksi. Julgeb küsida abi. 

Üldpädevus: suhtluspädevus(meeskonnatöö, kui tehakse koos), õpipädevus. 

Janet, Grete, Kätlin ja Astrid 

 

Leeni Luhakooder

Submitted by Leeni Luhakooder on Tue, 10/04/2016 - 16:14

http://LearningApps.org/display?v=pm9zqo2zj16

Selle mänguga saab õppida tundma aastaaegasid ja kuid loodusõpetuse tunnis.

Üldpädevused: õpipädevus ja ettevõtlikkuspädevus.

Pädevused: Info ja sisu jagamine, kodaniku aktiivsus veebis, uute teadmiste loomine.

Leeni, Cathy, Carl, Merili

Carl-Hillar Sta...

Submitted by Carl-Hillar Sta... on Tue, 10/04/2016 - 16:29

Carl-Hillar Stankevitš, Cathy Kolk, Leeni Luhakooder, Merili Ain

Mängu link: http://learningapps.org/display?v=pssbmnzb216

Mängu eesmärk on aidata õpilasel kinnistada Eesti maakondade asukohti kaardil. Seda võiks kasutada loodusõpetuses ja geograafias.

Pädevused: info otsimine ja sirvimine; info hindamine; info salvestamine ja taasesitamine; koostöö digitehnoloogia toel; uute teadmiste loomine; tahab õppida, samuti tunneb huvi; oskab mängida koos kaaslasega, kui ka üksi; julgeb küsida abi.