Head tudengid,
loodame, et te juba põlete soovist valmistada end ette järgmiseks JMT kohtumiseks :)
Seekord on teemaks elurikkus ja õpetamismeetodiks ennusta-(selgita)-vaatle-selgita.
Materjalid, mida lugeda-vaadata elurikkuse kohta:
1) Botaanik Aveliina Helmi ettekanne, 21 minutit: https://www.youtube.com/watch?v=0t142Pf-KdY&ab_channel=Keskkonnaagentuur
2) Loe ka artiklit teemal, kas loodusel on iseväärtus? See on üsna lühike artikkel: https://www.nature.com/scitable/knowledge/library/intrinsic-value-ecolog...
3) Palun uuri ja püüa mõista IPBESi viimasest raportist tabeleid-jooniseid lehekülgedel 23, 25, 26, 31, 32 (dokumendi enda leheküljed, mitte pdf-i leheküljed). Mida need joonised ja tabelid tähendavad, mida need Sulle ütlevad? Mõtiskle nende üle. Võid aruannet ennast ka lugeda: https://ipbes.net/sites/default/files/2020-02/ipbes_global_assessment_re...
Materjal, mida lugeda ennusta-(selgita-)vaatle-selgita õpimeetodi kohta:
1) Üks video (paar minutit pikk): https://www.youtube.com/watch?v=svCv7-38tZk&ab_channel=ITCPublications
2) Üks teine, veel parem ja lühem video: https://www.youtube.com/watch?v=sPN4EwpXfZg&ab_channel=PerimeterInstitut...
3) VABATAHTLIK (11 minutit): https://www.youtube.com/watch?v=ZbQoMwkIDDY&ab_channel=NSTAWebDirector
4) VABATAHTLIK: üks raamat POE strateegiate kohta: https://books.google.ee/books?hl=en&lr=&id=Nb7av_YHZYsC&oi=fnd&pg=PR5&dq...
Te ei pea vaadatu-loetu kohta siia midagi postitama. Juhul, kui saate mõlema teema - elurikkuse ja õpetamismeetodi kohta mingi pildi ette, kirjutage siia "vaadatud-loetud"! :)
Kohtumiseni!
Grete ja Mihkel