Head tudengid,
järgmisel korral läheme neljanda taastuva loodusvara, mis enam ei taastu, kriisi juurde. (kas mäletate laksust, mis olid eelmised kolm? :)) Selleks on vesi. Selleks palun tutvuge järgmiste materjalidega:
Vee kohta:
1) Postimehe artikkel "Kui suur on sinu vesine jalajälg?" https://www.postimees.ee/1773061/kui-suur-on-sinu-vesine-jalajalg?fbclid...
Artikkel on wordi formaadis üleval ka failide all!
2) Säästva arengu eesmärkide vee temaatika leht (see on üsna lühike lugemine): https://www1.undp.org/content/seoul_policy_center/en/home/sustainable-de...
3) Artikkel, kuidas veesaaste on seotud laste neurologilise arenguga (igaks juhuks pdf-ina olemas ka failide all): https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC4247335/?fbclid=IwAR1SPT7Ib...
Keeruline, mis? Kuidas neid teemasid lastele õpetada?
Selleks on didaktilise meetodi kohta sirvida-lugeda üks artikkel, mille pealkiri on "Designing to Learn About Complex Systems" (Hmelo, Holton & Kolodner, 2000). Püüdke tekitada endale sellest õpetamismeetodist üldine pilt!
Kui oled saanud kõigile materjalidele pilgu peale, võid siia ülesande alla kirjutada "tehtud" :) Teadusartiklid võtavad kauem aega, kaks esimest lugemist vähem. Jaksu!
Grete&Mihkel