Excerpt
Üliõpilane osaleb kooli eelseminaril, vestleb kooli õppealajuhataja ning aineõpetaja(te)ga, vaatleb 8-10 (õpitaval erialal töötav üliõpilane 4-5) informaatika tundi ja koostab vaadeldud tundidest koondanalüüsi. Valmistab ette ja viib läbi kokku 24-30 (õpitaval erialal töötav üliõpilane 10-15) informaatika ainetundi ning viib läbi ainealaseid üritusi. Klassijuhatajatöö raames viib praktika jooksul läbi klassijuhataja tunde, korraldab õppekäike ja klassiväliseid üritusi ning osaleb õpetajate töökoosolekutel. Kokkuleppel õppejõuga võib haridustehnoloogia valikmooduli valinud üliõpilane sooritada selle praktika kooli asemel haridustehnoloogia valdkonna ettevõttes, riigiasutuses või muus organisatsioonis. Üliõpilane saab asendada praktikal ettenähtud ainetundide läbiviimise haridustehnoloogi tööülesannete täitmisega samas mahus.
Content
Õppeaine eesmärgid
Toetada praktilise koolikogemuse saamist põhi- ja gümnaasiumiklasside informaatika tundide andmisel ning tutvuda klassijuhatajatööga. Üliõpilased, tuginedes varem omandatud teoreetilistele teadmistele, õpivad tundma kogu kooli õppesüsteemi, kooli õppekava kui tervikut, oma ainekava ja selle seoseid õppekava üldosa ja teiste ainekavadega, praktikaklassi õppeedukust. Samuti omandavad üliõpilased otstarbekaid meetodeid, tööviise ja võtteid õpitegevuse juhtimiseks ja õpilase arendamiseks, saavad kogemusi koostööks õpetajate ja lastevanematega.
Õppeaine õpiväljundid
Õppeaine edukal läbimisel üliõpilane:
- oskab orienteeruda informaatika ainekavas;
- tunneb kooli õppekava kui tervikut;
- oskab vastavalt õppekavale ette valmistada informaatika ainetunde;
- oskab korrektse ülesehitusega informaatika tunde läbi viia;
- oskab seostada informaatikat teiste ainetega, ning teab kuidas integreerida informaatikat teiste ainetundidega;
- tunneb ja oskab läbi viia klassijuhatamisega seotud ülesandeid.