Submitted by Maia Lust on Tue, 03/08/2022 - 09:28 Standardized competence outcome: Koostab hindamismudeleid/ -kriteeriume ja hindab õppijaid nende aluselArvestab neid ainevaldkondlike, üldpedagoogiliste ja kasvatuslike eesmärkide seadmisel, toetudes õppekavaleSelgitab välja rühma ja õppija ainealase tasemeSelgitab välja rühma ja õppija õpioskuste ja õpimotivatsiooni tasemeTunneb ära haridusliku erivajaduseInformeerib osapooli õpieesmärkidest, sisust, õppekorraldusest, hindamismudelitest, huvitegevuse võimalustest, kasutades tõhusalt erinevaid infokanaleid (nt koosolek, e-suhtlus, individuaalne vestlus)Kaasab õppijaid, lapsevanemaid, kolleege ja tugispetsialiste õpitegevuste kavandamisseTöökavast lähtuvalt koostab tunnikava(d)Lähtuvalt eesmärkidest valib õpetamiseks ja õppimiseks sobivad meetodid, hindamismudeli ning planeerib tegevuste ajaKasutab õpetaja töö kavandamisel (teadus)kirjandustKavandab koostöös kolleegidega ainetevahelise lõiminguKoostab õpetaja töökava, arvestades õppekavaValib õppevara ja IKT-vahendite hulgast õpieesmärkide ning rühma tasemega sobiva, arvestades ka hariduslike erivajadustega õppijategaJuhendamisel kohandab õppeavara; hoiab end kursis õppevara ja IKT-vahendite uuendustegaAnalüüsib õpiprotsessi, määratleb probleemid, sõnastab haridusuuringu (sh tegevusuuring) eesmärgi(d) ning kavandab ja viib juhendamisel läbi uurimistööd, kasutades sobivaid meetodeid ning arvestades valdkonna uurimistöö eetikatDescription: Оskab orienteeruda informaatika ainekavas;Assessment description: