Submitted by Maia Lust on Tue, 03/08/2022 - 09:28 Standardized competence outcome: Analüüsib õpiprotsessi, määratleb probleemid, sõnastab haridusuuringu (sh tegevusuuring) eesmärgi(d) ning kavandab ja viib juhendamisel läbi uurimistööd, kasutades sobivaid meetodeid ning arvestades valdkonna uurimistöö eetikatOmab ülevaadet erivajadustega õppija toetamise protsessistKoostöös teiste spetsialistidega koostab vajadusel individuaalse õppekava, käitumise tugikava ja/või arenduskavaKasutab õpetaja töö kavandamisel (teadus)kirjandustKavandab koostöös kolleegidega ainetevahelise lõiminguKaasab õppijaid, lapsevanemaid, kolleege ja tugispetsialiste õpitegevuste kavandamisseOsaleb organisatsiooni töö põhimõtete ja reeglite väljatöötamisel, järgib kokkulepitud reegleidKasutab olemasolevat füüsilist õpikeskkonda, tagades selle turvalisuse ja kujundades seda lähtuvalt tervisekaitsenõuetest, õppijate vajadustest ja õpieesmärkidest;Description: Tunneb kooli õppekava kui tervikut;Assessment description: