Attention! It is no longer possible to add Google Drive files directly in the interface. Please use links to share files.

Teine võimalus oma eksamitööd esitada

Soovi korrald võid veel oma eksamitöö (4 kontakttunni pikkust õppeühiku kava) täiendada ja parandada.

Jälgi ka õppeaine hindamiskriteeriume:

Hinne A: 
- Esitab tervikliku õppeühiku, mis sisaldab nelja omavahel sidusat tunnikava;
- tunnikavad sisaldavad kõiki aine õppimise osi ja tunnikavas esitatud komponente sellisel viisil, et tunnikavade põhjal on võimalik kohesel tundi anda;
- selgelt on välja toodud üldpädevus(ed), mida õpe toetab ja on veenvalt põhjendatud, kuidas.
- õppeühikus on mitmekülgselt kaasatud kunstikultuuri kontekst, õppijal on võimalik teosega sisukalt suhestuda.
- esitab õppeühiku põhjenduse, kus on lähtutud õpitust ja haridusteaduslikust ja/või ainealasest kirjandusest, tekstis on kasutatud vastavaid viiteid (min 5), kasutatud on erialast terminoloogiat;
- põhjendab selgelt ja piisavalt planeerimisprotsessis tehtud valikuid ning otsuseid;
- esitab tegevuse osad õppesisust lähtuvalt loogilises järjekorras;
- esitab õppeühiku tarves kavandatud hindamispõhimtõtted; nimetab ja põhjendab võimalusi, ohtusid ja piiratud olukorras õppeprotsessi tõhustamiskes nii aine- kui didaktikaalaselt;
- teeb ülesande praktiliselt läbi ja esitab näiteid;
- esitleb õppeühikut eksamikohtumisel. 

Hinne B: 
- Esitab tervikliku õppeühiku, mis sisaldab nelja omavahel sidusat tunnikava;
- tunnikavad sisaldavad kõiki aine õppimise osi ja tunnikavas esitatud komponente sellisel viisil, et tunnikavade põhjal on võimalik üldjoontes tundi anda;
- välja on toodud üldpädevus(ed), mida õpe toetab ja on veenvalt põhjendatud, kuidas.
- õppeühikus on kaasatud kunstikultuuri kontekst, õppijal on võimalik teosega sisukalt suhestuda.
- esitab õppeühiku põhjenduse, kus on lähtutud õpitust ja haridusteaduslikust ja/või ainealasest kirjandusest, tekstis on kasutatud vastavaid viiteid (min 4), kasutatud on erialast terminoloogiat. põhjendab selgelt planeerimisprotsessus tehtud valikuid ning otsuseid;
- esitab tegevuse osad õppesisust lähtuvalt üldjoontes loogilises järjekorras;
- esitab õppeühiku tarbeks kavandatud hindamispõhimtõtted;
- nimetab ja põhjendab võimalusi, ohtusid ja piiratud olukorras õppeprotsessi tõhustamiseks nii aine- kui didaktikaalaselt; 
- esitleb õppeühikut eksamikohtumisel. 

Hinne C:
- Esitab tervikliku õppeühiku, mis sisaldab nelja üldjoontes omavahel sidusat tunnikava;
- tunnikavad sisaldavad enamuse aine õppimise osi ja tunnikavas esitatud komponente sellisel viisil, et tunnikavade põhjal on võimalik üldjoontes tundi anda; 
- välja toodud üldpädevus(ed), mida õpe toetab;
- õppija on võimalik mõnda kunstiteost vaadelda;
- tunnikavas esitatakse õppeühiku põhjendus, kus on lähtutud õpitust ja haridusteaduslikust ja/või ainealasest kirjandusest, tekstis on kasutatud vastavaid viiteid (min 3), kasutatud on erialast terminoloogiat. põhjendab planeerimisprotsessis tehtud valikuid ning otsuseid;
- esitab tegevuse osad õppesisust lähtuvalt üldjoontes loogilises järjekorras;
- hindamispõhimõtted on tutvustatud üldsõnaliselt; nimetab võimalusi, ohtusid ja piiratud olukorras õppeprotsessi tõhustamiseks;
- esitleb õpiühikut eksamikohtumisel. 

Hinne D:
- Esitab üldsõnalise õppeühiku plaani, tunnikavad ei ole sidusad;
- tunnikavad sisaldavad osaliselt aine õppimise osi ja tunnikavas esitatud komponente sellisel viisil, et tunnikavade põhjal on osaliselt võimalik tundi anda;
- esitab õppeühiku põhjenduse, kus on lähtutud õpitust ja haridusteaduslikust ja/või ainealasest kirjandusest;
- tekstis on kasutatud vastavaid viiteid (min 2), kasutatud on erialast terminoloogiat;
 - kirjeldab planeerimisprotsessus tehtud valikuid ning otsuseid;
 - esitab tegevuse osad õppesisust lähtuvalt üldjoontes loogilises järjekorras;
 - hindamispõhimõtteid ei ole toodud;
 - ei too välja ohtusid ja võimalusi õppeprotsessi t  hustamiseks;
- esitleb õppeühikut eksamikohtumisel. 

Hinne E: 
- Esitab üldsõnalise õppeühiku plaani, tunnikavad ei ole sidusad; 
- esitatu põhjal ei ole võimalik tundi anda;
- ettevalmistusprotsessis tehtud valikuid ning otsuseid ei ole põhjendatud; 
- tegevuseosad on ebaloogilises järjekorras;
- hindamispõhimõtteid ei ole tutvustatud;
- ei too välja ohtusid ja võimalusi õppeprotsessi tõhustamiseks;
- esitleb õppeühikut eksamikohtumise.

277 views (2 today)

Due date

21/4/2023

Created date

6/4/2023

Author