Üliõpilane koostab ülevaate vähemalt neljast kunstimeediumi, -vahendi ja -tehnika omadustest; lisab võimalusel visuaalseid näiteid olulisematest kunstnikest seoses valitud meediumite ja tehnikatega; loob mitmekülgsed tehnikaproovid; ja kavandab ideed valitud kunstimeediumite õppetöös kasutamiseks.
Hinne A:
- Üliõpilane on osalenud praktikumides ja loonud mitmekesised tehnikaproovid.
- Üliõpilane kirjeldab sisukalt ja seoseid rõhutades kõigi tehnikate võimalusi ja omapära.
- Üliõpilane analüüsib sisukalt ja mitmekülgselt tehnikate kasutamise võimalusi 1. kooliastmes ning seostab neid ka kunstiõppe osaoskustega.
Hinne B:
- Üliõpilane on osalenud praktikumides ja loonud mitmekesised tehnikaproovid.
- Üliõpilane kirjeldab enamike tehnikate võimalusi ja omapära.
- Üliõpilane analüüsib sisukalt tehnikate kasutamise võimalusi 1. kooliastmes ning enamike osas seostab neid ka kunstiõppe osaoskustega.
Hinne C:
- Üliõpilane on osalenud enamikes praktikumides ja loonud tehnikaproovid.
- Üliõpilane kirjeldab pinnapealselt enamike tehnikate võimalusi ja omapära.
- Üliõpilane analüüsib pinnapealselt tehnikate kasutamise võimalusi 1. kooliastmes.
Hinne D:
- Üliõpilane on osalenud enamikes praktikumides ja loonud tehnikaproovid.
- Üliõpilane kirjeldab pinnapealselt vaid paari tehnika võimalusi ja omapära.
- Üliõpilane analüüsib pinnapealselt vaid paari tehnika kasutamise võimalusi 1. kooliastmes.
Hinne E:
- Üliõpilane on osalenud enamikes praktikumides ja loonud tehnikaproovid.
- Üliõpilane kirjeldab pinnapealselt üksiku tehnika võimalusi ja omapära.
- Üliõpilane ei esita 1. kooliastmes kasutavate tehnikate ideid või teeb seda vaid ühe tehnika osas.