Submitted by Imbi Henno on Wed, 09/20/2023 - 10:33 Standardized competence outcome: märkab ja arvestab õppijate erinevaid huvisid, võimeid ja vajadusi (sh hariduslikke erivajadusi, kultuurilist eripära jm), tagades võimetekohase õppearvestab peamiste tunnetusprotsessidega (taju, tähelepanu, mälu, mõtlemine, 4 täidesaatvad funktsioonid) õppija toetamiselkogub andmeid õppijate arengu ja õppeprotsessi tõhususe kohtakasutab digitehnoloogiaid õppijate õppimisse kaasatuse suurendamisekspersonaliseerib õpiteid digitehnoloogiate abilõpetab, lähtudes õppija eripärast, seatud eesmärkidest, õpiväljunditest ja ainetevahelisest lõimingust...analüüsib õpetamist ning kohandab tegevusi ja keskkonda paindlikult, arvestades õppijate (liikumis)vajadusiDescription: 2. Omab ülevaadet kriitilise mõtlemise ja õpilaste kõrgemate mõtlemisoskuste kujundamisest. Assessment description: