Submitted by Heddi Reinsalu on Tue, 03/26/2024 - 11:34 Standardized competence outcome: märkab õppijate toe vajadust ja nende individuaalseid õpivajadusi (sh teistest võimekam õppija)töötab koostöös õppija(te)ga välja ühistel väärtustel põhinevad kokkuleppedseab õppija(te)st lähtuvalt pika- ja lühiajalised õpieesmärgid, valib sisu ning kavandab tegevused, arvestades õppekavalähtuvalt eesmärkidest valib õpetamiseks, õppimiseks ja tagasisidestamiseks sobivad meetodidvalib õpivara hulgast õpieesmärkide ning õppijate ja rühma tasemele sobivakasutab digikeskkondi enda professionaalseks arendamiseksteab, kuidas õppesisu kõige tõhusamal viisil erinevatele õppijatele õpetada ning kuidas toetada teaduspõhiste arusaamade kujunemist ja saavutada vajadusel muutusi õppijate mõttemudelitesoskab pedagoogilisi teadmisi siduda ainealaste teadmistega õppimise tõhustamisekshoiab ennast kursis õppimist ja õppija arengut puudutava terminoloogia, uuema teadmuse ja uuringutegasuunab õppijaid üksteisega arvestama ja üksteist toetama, võttes arvesse rühmaprotsesse ja - dünaamikatteab ja valib õppesisu õpetamisel sobiva keerukustaseme ning esitusviisimärkab mittemotiveerivate situatsioonide teket õpiprotsessis ja leiab lahendusi nende kõrvaldamiseks individuaalsel või klassi/rühma tasandilDescription: Assessment description: