Submitted by Katrin Poom-Valickis on Thu, 08/29/2024 - 10:40 Standardized competence outcome: on teadlik õppimist mõjutavatest teguritest ja seaduspärasustest...hoiab ennast kursis õppimist ja õppija arengut puudutava terminoloogia, uuema teadmuse ja uuringutegaselgitab välja rühma ja õppija ainealase, õpioskuste ja õpimotivatsiooni taseme...arvestab peamiste tunnetusprotsessidega (taju, tähelepanu, mälu, mõtlemine, 4 täidesaatvad funktsioonid) õppija toetamiselmärkab ja arvestab õppijate erinevaid huvisid, võimeid ja vajadusi (sh hariduslikke erivajadusi, kultuurilist eripära jm), tagades võimetekohase õppetoetab õpimotivatsiooni, pakkudes õppeprotsessis valikuid, elulisi jõukohaseid õppeülesandeid, luues eduelamuse igale õppijaleDescription: selgitab isemääramisteooria põhialuseid ning kirjeldab, kuidas õpetajana kujundada õppeprotsessi, mis toetab õppijate psühholoogilisi baasvajadusiAssessment description: