Submitted by Tiina Naissoo on Fri, 09/13/2024 - 10:04 Standardized competence outcome: Loob vaimselt ja emotsionaalselt turvalise, arengut ja loovust toetava koostöise ning üksteist arvestava õpikeskkonna, lähtudes erinevate õppijate vajadustest ja õpieesmärkidest ning järgides inimõigusi, Eesti põhiseadust, laste õigusi ja organisatsiooniKasutab olukorrale sobivaid suhtlusviise, on hea kuulajaLahendab distsipliiniprobleeme, kaasates vajadusel kolleege, tugispetsialiste ja lapsevanemaidKasutab olemasolevat füüsilist õpikeskkonda, tagades selle turvalisuse ja kujundades seda lähtuvalt tervisekaitsenõuetest, õppijate vajadustest ja õpieesmärkidest;Rakendab õpetamisel erinevaid meetodeid ja rutiinseid toiminguid (nt eelteadmiste väljaselgitamine, oodatud õpitulemustest ja -tegevustest teavitamine, õpitegevused eesmärkide saavutamiseks, kokkuvõte saavutatud tulemustest, tagasiside)Õpetab, lähtudes õppija eripärast, seatud eesmärkidest ja ainetevahelisest lõimingustAnalüüsib õpetamist ning kohandab tegevusi paindlikult lähtuvalt õppijate vajadustestArendab õppijate õpi- ja sotsiaalseid oskusi, kasutades rühmapõhiseid ja individuaalseid õppevormeMotiveerib õppima, pakkudes elulisi jõukohaseid õppeülesandeid ja luues eduelamuse igale õppijaleKlassi-/ rühma juhatajana algatab ja teeb kolleegidega koostööd õppija arendamiselDescription: Assessment description: