Palun otsi uusi meetodeid (st- me ei ole rääkinud didaktikas sellest meetodist), mida saaksid kasutada keemiateadmise edasi andmiseks (võib olla ka põhikool). Kirjuta selle meetodi põhimõte ja kasutamisvõimalus. Lisa viited (kust Sa selle idee said). Pane kirja, millised võiksid olla selle meetodi kasutamise kitsaskohad ja eduelamused. Milliste õpilastega ja millal Sa seda meetodit kasutaksid? Mõtle, kas saaksid seda meetodit (ja kuidas) kasutada ka gümnaasiumis.
NT: mina tahan proovida õpilastega ise tehtud musta notsu kaardimängu meetodit.. täpsemalt praegu ei ava.
NB! Meetod ei ole ainuüksi uus praktiline tegevus (kui selle praktilise tegevusega ei kaasne mõnda uut didaktilist nüanssi).
Esitada fail:
a) Fail meetodi kirjeldusega (vt ülalt);
b) fail/failid/link antud meetodi rakendamiseks (ehk saad viia läbi tunniosa koos, kus kasutad seda meetodit)