Attention! It is no longer possible to add Google Drive files directly in the interface. Please use links to share files. Platform will be down for maintenance on Monday 25-th of November from 10:00 to 11:00.

Päevaõpe - seminar (08.sept)

2 ak tundi

 

TEEMAD JA SISU

 

Ülesanded, mis ülesanded tuleb praktika käigus teha, kuidas kujuneb praktika mapp

Iseseisev töö: Õpilepingu  (kriteeriumid) koostamine Tähtaeg: 15. sept

 

22. sept on leitud praktika lasteaed

( L/A nimi ja juhendaja kontaktandmed kirja panna dokumenti, mis on saadaval kursuse avalehel.

________________________________________________________________

Õpileping - Õpileping on õppija ja õppejõu vaheline "leping", mis defineerib kuidas ja mida õpitakse ning kuidas õpitut hinnatakse.

 

Allpool on välja toodud 6 punkti, mida õpilepingut tehes arvestada. Viimane ehk 7 punkt pannakse kirja kursuse lõpus.

 

Õpileping tuleb postitada oma isiklikku ajaveebi, vastates nendele küsimustele:

 

1) Ootused ja soovid ainele – pane kirja, mida sellelt kursuselt ootad, mida ootad õppejõududelt, kaastudengitelt, endalt.

2) Kogemus arvutite ja tehnoloogiaga - pane kirja, milline on sinu senine kogemus arvuti, interneti, nutitelefoni rakenduste, arvutiprogrammide kasutamisega.

3) Eesmärgid – Mis on sinu õppimise eesmärgid? Miks sa tahad just seda õppida? Mis sunnib sind seda õppima?

4) Strateegiad – Kuidas sa kavatsed oma eesmärgid saavutada? Missugused tegevused sa pead läbi viima ja mis järjekorras?

5) Vahendid/ressursid – Missuguseid vahendeid sa kasutad eesmärkide saavutamiseks (inimesed, materjalid, tehnoloogia)? Kuidas sa neile ligi pääsed?

6) Hindamine – Kuidas sa tead, et sa oled oma eesmärgid saavutanud? Kuidas sa hindad oma saavutusi? Mis tõestab seda?

Kursuse lõpus kirjutatakse õpilepingu põhjal refleksioon. Seega 7. punkt jäta praegu vastamata!

 

7) Refleksioon – Mis sinu jaoks töötas ja mis mitte? Miks? Mis on need aspektid, mille kallal pead veel vaeva nägema? Mis on sinu tugevad ja nõrgad küljed? Mida sa peaksid järgmisena tegema?

Comments

Katariina Mengel

Submitted by Katariina Mengel on Sat, 02/27/2016 - 20:24