Tutvuge järgmiste materjalidega:
Toomela, A. (2015). Arengust, õppimisest, õpetamisest ja pääsukestest. (lk 15-31) Kogumikus “Õppimine ja õpetamine kolmandas kooliastmes. Üldpädevused ja nende hindamine.” https://www.hm.ee/sites/default/files/oppimine_ja_opetamine_3_kooliastmes.pdf
Novaatori intervjuu käitumisgeneetika professori Robert Plominiga: https://novaator.err.ee/259135/uldhariduses-voiks-opiraskuste-ennetamiseks-kasutada-lapse-vaimset-voimekust-mootvat-geenitesti (soovi korral vaadake lisaks nt selliseid ingliskeelseid intervjuusid nagu: https://www.youtube.com/watch?v=lev8dGnxvdw ja https://www.youtube.com/watch?v=lk8sdMGJ3m4)
Toomela teksti ja Plomini intervjuu(de) pinnalt palume käesoleva ülesande all esitada järgmine mõttevoog:
Teie isiklikku õppimist ja mõttelendu toetav vabas vormis konspekt - mis mõtteid loetu/kuuldu teis tekitas?
Lisaks analüüsige, kuidas olete geenide ja keskkonna suhestumist enda jaoks varasemalt mõtestanud ning kas loetu-kuuldu tekitas teis uusi mõtteid?
Kolmandaks proovige märgata ja kirjeldada oma igapäevaelust olukordi, mil tajute, et teie enda või kellegi teise arusaam isikuomaduste (omaduste-oskuste-arusaamade) olemuse, kujunemisloo ja arenguvõimaluste kohta on mõjutanud teie või teiste hoiakuid ja käitumist kaasinimeste suhtes (nii positiivses kui ka negatiivses võtmes).