Kogub kvalitatiivsete ja kvantitatiivsete meetoditega andmeid õppijate arengu ja motivatsiooni kohta; analüüsib õppijate arengut; märkab õppijate erinevusi ja erivajadusi (nt õpistiilid, andekus, kultuurilised eripärad) ning kaasab õppija arengu ...

Kogub kvalitatiivsete ja kvantitatiivsete meetoditega andmeid õppijate arengu ja motivatsiooni kohta; analüüsib õppijate arengut; märkab õppijate erinevusi ja erivajadusi (nt õpistiilid, andekus, kultuurilised eripärad) ning kaasab õppija arengu toetamiseks kolleege, tugispetsialiste ja lapsevanemaid; arendab õppijate õpi- ja sotsiaalseid oskusi, kasutades rühmapõhiseid ja individuaalseid õppevorme; motiveerib õppima, pakkudes elulisi, jõukohaseid õppeülesandeid ja arenguväljakutseid ning luues eduelamuse igale õppijale; rühma juhina algatab ja teeb kolleegidega koostööd õppija arendamisel; annab lapsevanematele soovitusi õppija õppetegevuse toetamiseks kodus