Õpetaja kutseeetika ning juhtimiskäitumise analüüs

Eesti õpetajaeetika koodeksist ning õpetaja juhtimisstiilidest lähtuvalt analüüsi oma professionaalset identiteeti ja tegevusi õpetajana.

1.Kirjelda, millised on eetilised põhimõtted, mis eetikakoodeksis sind enim kõnetavad ja puudutavad. Põhjenda näidetega.

2.Analüüsi oma juhtimisstiili küsimustiku ja/või juhtimisteemanti ning oma märkmetepõhjal: millised on sinu tugevused/nõrkused? Mida saad/tahad muuta? Mida selleks tegema pead? Soovitus: lase õpilastel ka enda kohta küsimustik täita ja tee analüüs õpilaste küsimustiku põhjal.

Küsimustiku e-versioon on SIIN.

Tegemist on eneseanalüüsiga ja sisuliselt on võimatu seda  valesti teha, vaid pigem, kas põhjalikult või vähem põhjalikult. Tagasisideks on antud ülesandel punktid ning kui ülesande eest ei anta maksimumpunkte, siis selgitus, miks see nii on.

Hindamiskriteeriumid:

3p - mõlemale punktile on vastatud põhjalikult, tuues näiteid ja põhjendusi. On selge, et mõlemas osas on õpetaja end sügavuti analüüsinud.

2p - mõlemale küsimusele on vastatud, kuid ainult ühe puhul vastatud põhjalikult, tuues näiteid ja põhjendusi, millest peegeldub õpetaja sügav analüüs. Teise puhul vastatud pigem pealiskaudselt.

1p - mõlemad küsimused on vastatud, kuid esitatud on vaid arvamus ilma sisukate põhjendusteta ja näideteta, sisukat analüüsi tekst ei peegelda.