Tähelepanu! Google Drive-i failide lisamine otse liideses ei ole enam võimalik. Kasutadage failide jagamiseks linke.

Õpetaja roll õpilaste õpipädevuse arengu toetamisel

Praktikumi ülesande eesmärk: Vaadelda antud kooli käsitöö või kodunduse tunde 4h (2 erinevat 2 x 45 min tundi)  ning analüüsida õpetaja tegevusi õpilaste õpipädevuse kujundamise toetamisel.

Vaatlusülesande teostamise korraldus

Tunnis jälgib üliõpilane aineõpetaja tegevust õpilaste õpipädevuse arengu toetamisel (miks ja milliseid ülesandeid ta valib). Abiks on järgmised küsimused: Kuidas suunab õpetaja õpilased õppima (uusi teadmisi omandama)? Kuidas õpetaja suunab varasemalt õpitut kasutama? Kuidas õpilased saavad õpitut rakendada? Lähtuvalt klassist ja tunni teemast pakub üliõpilane järgnevateks tundideks viise, kuidas suurendada õpipädevuse rakendamist ainetundides – võib olla kas käsitöö või kodunduse ainetund.

Ülesande kirjeldus

Üliõpilane tutvub eelnevalt õpipädevuse olemusega ning võimalustega õpipädevuse arendamisel.

Üliõpilane täidab antud ülesannet täites etteantud vaatluslehe (allalaetav https://docs.google.com/document/d/1ozRuh2BGOmXZRXBWvT4eJRM7zWCV1I0-/edit?usp=drive_link&ouid=118281053109203154707&rtpof=true&sd=true ) ning esitab selle e-Didaktikumi.

Lugemismaterjal: