Moodustasime digivõimalusi kasutades 30.augusti didaktika tunnis rühmad (vt rühmade jaotust: https://docs.google.com/document/d/1V_bFi2Pi2Dvvp38eEHJqy1MrNeQYfjNUu1paVQrbjDE/edit?usp=sharing)
Iga rühm sai ühe õpikäsitluse (nt traditsiooniline, konstruktivistlik, humanistlik, sotsiaal-kultuuriline) või didaktika printsiipide temaatika.
Rühma siseselt jagage ülesandeid, et uurida õpikäsitluse/didaktika printsiipide olemust, teoreetilisi aluseid, lugedes asjakohaseid teadusartikleid, pedagoogilist kirjandust ja muid allikaid.
Rühm koondab ühise esitluse, kus toob välja peamised põhimõtted, eesmärgid ja lähenemisviisid, mis iseloomustavad nende käsitlust/didaktika printsiipe.
Lisage ka üks näite, selgitamaks, kuidas see õpikäsitlus õpetaja tegevuses väljendub (pakkuda välja õppesituatsioon).
Rühmatööde esitlused toimuvad seminaris, mis toimub 14.septembril.