–Kõik õpetajad, kelle aines kasutatakse tekste, otsivad materjali lugemis- ja kirjutamisraskuste kohta.
–Matemaatikaõpetajad võivad valida teemaks nii lugemis- kui kirjutamisraskused või düskalkuulia.
–Käsitöö- ja kunstiõpetajad, kutseõpetajad, muusikaõpetajad ning kehalise kasvatuse õpetajad valivad mingi sellise erivajaduse, mille puhul tuleb last õpetada teisiti kui eakohaselt arenenud lapsi.
Õpimapi struktuur
–Sissejuhatus
–3 võõrkeelset artiklit (vastavalt õpimapi teemale), mis tuleb läbi töötada (oluline alla joonida jne) – vähemalt 15 lehekülge teksti
–Eestikeelsed lühikonspektid artiklitest
–Töölehed
–Kokkuvõte
Lugemis- ja kirjutamisraskused
•Otsi viis konkreetset teksti oma õppeaines, mida on vaja õpilasel lugeda. Vajadusel paljunda vastava teema peatükk õpikust. Teksti paljundamisel kirjuta ka juurde, missugusest õpikust on tekst paljundatud.
•Iga teema juurde kirjuta, mis on selle tunni/ülesande eesmärk.
•Lihtsusta teksti, koosta teksti juurde ülesanded, mis aitaks lugemis- ja kirjutamisraskustega last vastavat teemat mõista.
•Võõrkeeleõpetajad võivad kasutada vastava keele materjale, kuid ülesannete eesmärgid ja kirjeldused tuleb esitada eesti keeles.
Teised teemad
•Koosta viis konkreetset ülesannet vastava erivajadusega õpilasele. Kui oled ülesande idee saanud mingist raamatust või veebiallikast, siis kirjuta juurde ka viide.
•Iga teema juurde kirjuta, mis on selle tunni/ülesande eesmärk.
•Kirjelda, mida tehakse ülesandes teistmoodi kui tavalapsi õpetades.
Üldised nõuded
•Töö tuleb esitada paberile trükituna ja köidetuna.
•TÄHTAEG ON 1. APRILL 2016.
•KODUSTE TÖÖDE ÕIGEAEGNE ESITAMINE TAGAB PÄÄSU EKSAMILE.
•Õpimapi hindest sõltub eksamiküsimuste arv (A – 5 küsimust, F – 10 küsimust)
•eDidaktikumi jäta teade, kas andsid õpimapi õppejõule või jätsid kappi.