Õppestrateegia

Nüüdseks on teil kavandatud ülesanded, õpiväljundid ja neid toetav sisu (faktid, mõisted, protseduurid, reeglid). Järgmise individuaalse ülesande eesmärgiks on koostada igaühel oma õppetüki õppedisaini komponentide analüüs ja õpetamise strateegia vastavalt Merrilli Kivike-tiigis mudelile. Kavandage samm-sammuline kirjeldus õppija, õpetaja ja õpisüsteemi tegevustest selle õppetüki jooksul õpistsenaariumi kujul, kasutades LePlanner teenust: https://leplanner.net/. Diagrammi koostades lisage iga tegevuse pealkirja ette Show, Ask, Tell või Do (vt Merrill'i artikkel "Task-centered instructional strategy" Table 2 ja Figure 8). Siduge iga tegevus konkreetse õpiväljundiga ja lisage iga tegevuse juurde link õppematerjali prototüübile (viimane võib olla tehtud kas Google Slides, Wix, Weebly, H5P, Moodle, Edmodo vms abil). Neil haridustehnoloogidel, kellel on õppedisaini ja õpikeskkondade kursuse lõputööd ühitatud, tuleks õppematerjali prototüüp luua ja kujundada valitud veebipõhises õpikeskkonnas Hans Põldoja hindamisnõuetest lähtuvalt. 

Näiteid eelmistel aastatel lõputööna esitatud strateegiatest: 

Näiteid lõpilkest prototüüpidest: 

580 vaatamist (0 täna)

Tähtaeg

7/12/2019

Loodud

16/11/2019