Ülesande eesmärk: katsetada ja reflekteerida õpetana töötamist.

Juhiseid:

Selle ülesande püstitus sõltub Sinu kogemusest:

1. Kui sa ei tööta õpetajana, siis loe edasi siit:

Sinu ülesanne on katsetada õpetamist. Alustada tasub väiksematest rollidest õpetaja abistamiseks, nt  katsevahendiste valmis panek, väikse tunniosa õpetamine, lühiesitluste koostamine, mõne õpilase individuaalne toetamine, lisamaterjalide koostamine vastavalt õpetaja juhistele (nt. teksti või filmi jaoks küsimuste koostamine), tunnikontrollide või veebipõhiste tagasisidetestide/enesekontrolli testide koostamine, tunnikontrollide parandamine vastavalt etteantud juhisele, tunnietapi läbiviimine jms. Kui Sinu juhendaja-õpetaja suunab sind tegema rohkem ja Sa oled selleks valmis, siis võid võtta rohkem enda peale. Maht: min 8 tundi (koolitundi). Lähtuvalt refleksioonijuhisest kirjuta iga tunni kohta refleksioon. Refleksioonijuhise leiad e-didaktikumist failide alajaotusest.

NB! Kui sa ei tööta õpetajana, aga eriolukorrast tulenevalt ei ole võimalik seda ülesannet ka koolis täita, siis pane palun enda nimi kirja siin. .Sul on võimalus tundi planeerida ja õpetamist harjutada muul moel (minitundide ettevalmistamine ja läbiviimine:  Tunni kavandamisel ja analüüsimisel pöörake tähelepanu vaatlusülesannete aspektidele (autonoomia, struktuur, ennastjuhtiv õpilane, täidesaatvad protsessid)). 

2. Kui sa töötad õpetajana, siis loe edasi siit:

töö abiõpetajana koos refleksiooniga. Leia võimalus filmida enda tunde (2 tundi). Vali neist välja üks tähenduslik osa ning analüüsi end vastavalt refleksioonijuhisele, mille leiad failide e-didaktikumist failide alajaotusest. 

Palun ole põhjalik!

NB! Kui sa ei tööta õpetajana ja eriolukorrast sõltuvalt ei ole võimalik ka koolis assisteerida, siis palun anna õppejõule teada, sinu ülesanne on siis minitundide ettevalmistamine ja läbiviimine.