1. ülesanne: geenid x keskkond

Postitage palun selle ülesande alla oma nägemus sellest, kuidas valmistada Eesti haridusmaastikku ette võimalikuks DNA-revolutsiooniks hariduses. Mis on võimalikud ohukohad geneetiliste diagnostikameetodite laialdaselt kättesaadavaks muutumisel ning kuidas oleks meil/teil võimalik neid ohte leevendada või ohud tugevusteks muuta?

Tuginege muuhulgas  järgmistele autoritele/materjalidele:

Soovi korral loe ka: Rimfeld, K., Malanchini, M., Krapohl, E., Hannigan, L. J., Dale, P. S., & Plomin, R. (2018). The stability of educational achievement across school years is largely explained by genetic factors. npj Science of Learning, 3(1), 16. (vabalt alla laaditav aadressilt https://www.nature.com/articles/s41539-018-0030-0.pdf)

1702 vaatamist (0 täna)

Tähtaeg

4/10/2018

Loodud

8/9/2018

Autor