Postitage palun selle ülesande alla oma nägemus sellest, kuidas valmistada Eesti haridusmaastikku ette võimalikuks DNA-revolutsiooniks hariduses. Mis on võimalikud ohukohad geneetiliste diagnostikameetodite laialdaselt kättesaadavaks muutumisel ning kuidas oleks meil/teil võimalik neid ohte leevendada või ohud tugevusteks muuta?
Tuginege muuhulgas järgmistele autoritele/materjalidele:
Intervjuud Robert Plominiga, nt:
Eestikeelne intervjuu Robert Plominiga: https://novaator.err.ee/259135/uldhariduses-voiks-opiraskuste-ennetamiseks-kasutada-lapse-vaimset-voimekust-mootvat-geenitesti
Robert Plomin - Genetics and Education: https://www.youtube.com/watch?v=-4VCISnwE-k
Robert Plomin - Genetics and Intelligence: https://www.youtube.com/watch?v=lev8dGnxvdw
Carol Dweck ja mindset-studies
Lara Boyd - https://www.youtube.com/watch?v=LNHBMFCzznE
Soovi korral loe ka: Rimfeld, K., Malanchini, M., Krapohl, E., Hannigan, L. J., Dale, P. S., & Plomin, R. (2018). The stability of educational achievement across school years is largely explained by genetic factors. npj Science of Learning, 3(1), 16. (vabalt alla laaditav aadressilt https://www.nature.com/articles/s41539-018-0030-0.pdf)