1. ETAPP. Koostage lugemist ja kirjutamist integreeriv ülesanne, mille loomisel kasutate loeng-seminaridest ja loetud allikatest saadud teadmisi. Ülesanne peaks tõukuma (ilukirjanduslikust) alustekstist, sisaldama nii tööd alustekstiga kui ka järkjärgulisi tegevusi lugemisest kirjutamiseni ning põhjalikku suunamist/toeta(s)tamist nii enne kirjutamist kui ka kirjutamise ajal ja järel (tagasiside, läbikirjutamine/toimetamine). Tähtaeg: 20.11
Pöörake tähelepanu järgmistele pidepunktile: a) kuidas leiab aset üleminek ühelt osaoskuselt teisele; b) kuidas hoida alal alusteksti; c) kuidas maksimaalselt õpilasi suunata ja toestada; d) kuidas esitada küsimusi; e) kuidas on toetatud baasvajadused?
2. ETAPP. Kaasüliõpilase töö tagasisidestamine. Viiest pidepunktist lähtuvalt palun tagasisidestada ka kaaslase tööd. Tähtaeg: 27.11
3. ETAPP. Lõppversiooni esitamine. Kaasüliõpilase tagasisidele toetudes esita ülesande lõppversioon. Tähtaeg: 02:12.