10.06 seminari kokkuvõte

Alustasime päeva seotusnurgaga, mida seekord viis läbi Kristi Koppel. Kodundusõppe didaktikuna mõtles Kristi meile välja erialase ülesande - ta palus meil mõelda ja üksteisega jagada, milline toit või toidutegemise protsess meie isolatsiooniaega kõige paremini kirjeldab ning milline toiduaine meie eesootavat suve iseloomustada võiks. 

 

Lõviosa päevast toimus Mart Laanpere juhendamisel, kes viis meiega läbi hindamiseteemalise seminari. Seminari eesmärgiks oli leppida kokku meie ühises hindamise käsitluses, millest saaksime ise õpetajakoolituses lähtuda ning mida ka tudengitele õpetada. Selleks lõi Mart mõistekaardi, mille võtsime arutelu aluseks. Seminaril jõudsime arutelu tulemusena kokku leppida hindamise definitsioonis (vt mõistekaart, hindamine on protsess, mille osad on...ja mille teostajaks võib olla…). Jõudsime arutada ka hindamise funktsioone,  eesmärke, andmekogumisvahendeid, objekte ja väljundeid, kuid nõustusime ühiselt, et edasisteks kokkulepeteks oleks meil vaja juurde lugeda. Mart lubas selleks meile erinevaid allikaid soovitada ning neist esimesed on kättesaadavad meie digitaalsest raamatukogus. Lisaks leppisime kokku, et sügisel, olles juba targemad, teeme sel teemal jätkuseminari.

 

Kadi ja Merlin lubasid lisaks, et esialgselt juunikuusse kavandatud kaasava hariduse teemaline seminar kindlasti ära ei jää ning lükkub lihtsalt sügissemestrisse. Sügisel on lisaks plaanis viia läbi ka digipädevuste teemaline seminar.

 

Kadi ja Merlin tutvustasid põgusalt ka uut kutsepädevuste eneseanalüüsi vormi. Vormi koostamisel võeti aluseks uus kutsestandard ning seal kirjeldatud kutsepädevused ning selle koostamisel püüti vältida ka eelmise vormiga kaasnenud enamlevinud probleeme (nt tagada, et küsimustele vastamisel ei peaks tudeng end dubleerima, on konkreetselt kirjas, mitu näidet tudeng tooma peab, mõned küsimused suunavad õppijat õpitu peale mõtlema jms).  Siit leiate eneseanalüüsi vormi sellisel kujul (wordi fail) nagu ta tudengi vaates võiks olla ning siit leiate vormi, kuhu tagasisideks kommentaare lisada. Ootame tagasisidet nii küsimuste asjakohasuse, sõnastuse, selguse, kui ka eneseanalüüsi vormi ja loogika kohta. Tagasisidet võib jätta kommentaaridena faili või panna kirja siia 21. augustini.

 

Kadi ja Merlin tutvustasid põgusalt ka õpetajakoolituse sissejuhatava päeva plaane. Seekord toimub päev 27.08 Zoomis, sest ruumide täituvuse piirangute ja uue võimaliku viiruselaine tõttu on mõistlik pigem ettevaatlik olla. Päeva eesmärgid ja teemad on üldjoontes samad, mis eelmisel aastal. Kõik sissejuhatava päevaga seonduv oluline info on kirjas siin ning küsimuste-muredega võite julgelt Merlini poole pöörduda. Kõigile õpetajakoolituse õppejõududelt ootame aga heade soovidega videoid ja päeval osalemist. Hetkel on failis kirjas gruppidena need õppekavad, kelle osalemine on kokku lepitud. Teiste meie võrgustikku kuuluvate õppekavade (eripedagoogika, klassiõpetaja, alusharidus) esindajatega võtan ühendust eraldi. 

 

Kokkulepped:

  1. Mart Laanpere jagab meiega lugemismaterjale, mis on kättesaadavad meie digitaalses raamatukogus.

  2. 21.08.2020 ootavad Kadi ja Merlin tagasisidet uuele eneseanalüüsi vormile

  3. Õpetajakoolituse sissejuhatav päev toimub 27.08 kell 10-15 Zoomis. Õppejõudude ootame Zoomis kell 09:00 ning lisaks loodame saada kõigilt heade soovidega video tudengitele näitamiseks.

445 vaatamist (0 täna)

Tähtaeg

10/6/2020

Loodud

29/8/2020

Autor