11.12 seminari kokkuvõte

Valge tahvli jäädvustus on siin. Kõik kasutatud ettekanded on leitavad meie ühisest kaustast ja jooksevad ka linkidena teksti sisse.

 

Seminari alustasime Kaire juhitud seotusnurgaga, kus sõnu kasutamata pidime end järjestama pikkuse, sünnikuupäeva ning ülikoolis töötatud aja järgi. Tekitas veidi segadust ja omajagu elevust, aga üsna hästi saime sõnadeta kommunikatsiooniga hakkama.

 

Edasi rääkis Katrin meile refleksioonist, erinevatest refleksioonimudelitest ja sellest, mis on kirjaliku refleksiooni kasud ning arutasime teemal, kuidas üliõpilaste refleksioonioskusi paremini toetada. Kokkuvõttes leidsime, et refleksioon kui oskus on miski, mida peab toetama läbivalt läbi eri ainete ning see ei saa olla pelgalt nn kasvatusteaduste vastutada. Katrini ettekande leiab siit ning lugemiseks kaks kasulikku ja huvitavat artiklit kirjaliku refleksiooni toetamiseks loodud maatriksi ning video analüüsi kohta. Artiklid on leitavad ka meie raamatukogu kaustast. 

 

Võtsime kokku videovaatluse eksperimendi kogemused ning arutasime, kuidas integreerida videovaatluse võimalus põhipraktikatesse. Leppisime kokku, et katsetame valmisolijatega kevadsemestril videovaatluse kasutamist põhipraktika II raames, millele eelnevalt mõtleme üheskoos välja ülesande täpse ülesehituse ja protseduuri. Piloteerimissoovist andsid märku Edna, Mare ja Helen, Merilin, Tähti, Tiina, kes pedagoogika õppekaval praktika raames on seda juba kasutanud ning Kati ja Grete nõustajarollis. Kadi vastutab selle eest, et leiaksime uue aasta alguses ühise arutelu aja, kus sisu paika panna. Kes tunneb veel, et soovib ühineda ja katsetada videovaatluse integreerimist põhipraktika raames, andke Kadile sellest märku.

 

Edasi andis Kadi ülevaate õpetajakoolituse mooduli KAT7034 ainest, mille pilti saab näha siit ning jagab peatselt ka selle aine temaatilist tunniplaani, et soovijad saaksid tulla teemasid kuulama ning Katrin tutvustas teist õpetajakoolituse mooduli ainet Õppe diferentseerimine ning rääkis pikemalt tegevusuuringust ning sellest, kuidas ÕKP II raames tegevusuuringu ülesanded üliõpilastele üles ehitatud on. Esitluse slaidid leiab siit.

 

Päeva lõpetasime ühise lõunaga, üksteisele jõulukaartide ning kultuurisoovituste  saatmisega ning grupis arenduskolmapäevad 2019 teemaliste luuletuste kirjutamisega, millega pakke lunastada. Loodud luuletusi saab lugeda siin, siin, siin, siin ja siin

 

Veel mõned kokkulepped päevast:

  • Kadi saadab enne pühi lingi kaustale, kust leiab üle vaatamiseks ÕKP II ülesannete paketid

  • jaanuaris arenduskolmapäeva ei toimu, aga Kadi ja Merlin saadavad väikese iseseisva töö selle asemel

  • jaanuaris korraldame koolidele tegevusuuringu seminari. Koordineerivad Kadi ja Maaja.

  • Kadi saadab aineõpetajatele laiali küsimustiku esimese semestri praktikate tagasiside kogumiseks

659 vaatamist (0 täna)

Tähtaeg

11/12/2019

Loodud

13/12/2019

Autor