NB!  Juhtumi kirjelduse ja analüüsi ülesandeid on kaks. Üks neist tuleb teha enne vaheseminari ning teine pärast vaheseminari.  See on teine ülesanne

Ülesande eesmärk on märgata ja objektiivselt kirjeldada klassiruumis tekkivat probleemolukorda ning seda analüüsida, kasutades analüüsimisel detailseid hindamiskriteeriumeid.

 

Ülesande kirjeldus: 

a)Pane kirjeldavalt, objektiivselt ja detailide rohkelt kirja probleemolukord, mida tunde vaadeldes märkasid. Kasuta selleks juhtumikirjelduse põhja ning seal kirjas olevaid suunavaid küsimusi. Probleemolukord ei tähenda tingimata konfliktolukorda või suurt segadust – selleks sobib igasugune olukord, kus õpilaste käitumine ei vasta õpetaja taotlusele või ootustele. Kui sa tunde vaadeldes tõesti ühtegi probleemolukorda ei märka, siis vii läbi intervjuu mõne tegevõpetajaga ning koosta juhtumikirjeldus õpetaja loo põhjal.  

b) Seejärel analüüsi probleemolukorda ning too välja probleemi tekkimist selgitav teooria ning paku välja teoreetilisest raamistikust lähtuvalt lahendusi õpetajale, kasutades detailseid hindamiskriteeriume. 

 

Hindamiskriteeriumid:

 Juhtumianalüüs on kirjalikult ja õigeaegselt e-didaktikumis esitatud

Ülesanne on arvestatud, kui hindamiskriteeriumi igas eraldiseisvas aspektis on saadud vähemalt 1 punkt.