Ülesande eesmärk: märgata klassiruumis erinevatest teoreetilistest teemadest lähtuvalt õpetaja tegevust õpilaste õppimise toetamisel.

Ülesande kirjeldus: Vaatle võimalusel kahe õpetaja tundi (võimalusel mõlemas kõrvalerialas üks tund, aga võib olla ka samas aines ). Tunni vaatlemiseks vali 1 vaatlusteema ainest “Sissejuhatav praktika õpetajakoolitusse I,” milleks olid: 

  1. Vaatlusülesanne 1: Ennastjuhtiv õppija

  2. Vaatlusülesanne 2: õppija autonoomia toetamine ja õpetamise struktureeritus

  3. Vaatlusülesanne 3:  õppimist toetav tagasiside 

  4. Vaatlusülesanne 4: Tunnetusprotsessid

 Jälgi vaatlusülesannete puhul samu nõudeid, mis eelmisel praktikal (vt vaatlusülesanded 1-4 e-didaktikumist).

 Vaatle mitut tundi, kuid kirjalik analüüs esita ühe vaadeldud tunni kohta, mis sinu jaoks tähenduslikum oli. 

 Analüüsi alguses too selgelt välja, millise vaatlusteema valisid.

(Vaatlemiseks võid kasutada EduLog platvormi, kus saad eelnevalt vajalikud vaatlustegevused seadistada: https://web.htk.tlu.ee/edulog/
Hiljem on võimlik saadud andmeid analüüsis kasutada ja illustreerida)

Hindamiskriteeriumid:

 Järgitud on valitud vaatlusteema hindamiskriteeriumite nõudeid (vt vaatlusülesanded 1-4 e-didaktikumist).