Ülesande eesmärk: katsetada ja reflekteerida õpetana töötamist.

Ülesanne 5 maht on minimaalselt 3 ainetundi, ülesanne 6 maht minimaalselt 2 ainetundi Ülesannete 5+6 maht kokku 12 ainetundi. 

Juhiseid:

Selle ülesande püstitus sõltub Sinu kogemusest:

1. Kui sa ei tööta õpetajana, siis soovitame teha nii:

Sinu ülesanne on katsetada õpetamist. Alustada tasub väiksematest rollidest õpetaja abistamiseks, nt  katsevahendite valmis panek, väikese tunniosa õpetamine, lühiesitluste koostamine, mõne õpilase individuaalne toetamine, lisamaterjalide koostamine vastavalt õpetaja juhistele (nt. teksti või filmi jaoks küsimuste koostamine), tunnikontrollide või veebipõhiste tagasisidetestide/enesekontrolli testide koostamine, tunnikontrollide parandamine vastavalt etteantud juhisele, tunnietapi läbiviimine jms. Kui Sinu juhendaja-õpetaja suunab sind tegema rohkem ja Sa oled selleks valmis, siis võid võtta rohkem enda peale. Maht: min 3 tundi (koolitundi). Lähtuvalt refleksioonijuhisest kirjuta iga tunni kohta refleksioon. Refleksioonijuhise leiad e-didaktikumist failide alt. 

2. Kui sa töötad õpetajana, siis loe edasi siit:  Leia võimalus filmida enda tunde (vähemalt 2 tundi).  Vali oma tundidest välja kolm tähenduslikku hetke, mida sa analüüsid vastavalt refleksioonijuhisele. Vähemalt üks analüüs peab põhinema videole. Refleksioonijuhise leiad failide alt.   Üks tähenduslik hetk = 1 tund tööd (abiõ)petajana. Seega võid valida ja analüüsida ka rohkem tähenduslikke hetki.

NB! Pane tähele erinevaid reflksioonijuhiseid töötavale õpetajale ja mittetöötavale õpetajale ning järgi kõiki juhise punkte!

Hindamiskriteeriumid:

  • töö on tehtud vastavalt juhistele

  • refleksioon järgib  refleksioonijuhist