Tähelepanu! Google Drive-i failide lisamine otse liideses ei ole enam võimalik. Kasutadage failide jagamiseks linke.

6. Tundide planeerimine ja läbiviimine

Ülesande eesmärk: kavandada,  läbi viia  ning analüüsida terviklik ainetund. 

Ülesnanne on jagatud kaheks osaks: 6a) planeeritud kava koostamine, sellele tagasiside saamine 6b) läbiviimine, analüüs

Ülesande raames tuleb kavandada, läbi viia ning analüüsida minimaalselt 2 ainetundi.

Ülesanne 6 maht minimaalselt 2 ainetundi, ülesannete 5+6 maht kokku 12 ainetundi. 

 

Ülesande käik:

  1. Esita tagasidestamiseks oma 2 planeeritava tunni tunnikavad, kasutades olemasolevat tunnikava alust. Tunnikava tuleb esitada vähemalt nädal enne planeeritavat tunni läbiviimist koolis ja vaadata juhendaja õpetajaga koos üle.

  2. Vii tunnid läbi

  3. Peale tundide läbiviimist (võimalusel mõlemas kõrvalerialas üks tund, pedagoogika kõrvaleriala puhul valitud aines), analüüsi läbiviidud tunde alljärgnevate küsimuste alusel:

1. Millega jäid tunnis rahule?

2. Millise hinnangu annaksid oma tunnile autonoomia toetamise erinevatest aspektidest lähtuvalt (võid abina kasutada autonoomia toetamise vaatlusskeemi)? Põhjenda hinnangut vähemalt ühe näitega.

3. Millise hinnangu annaksid oma tunnile struktuuri loomise osas? Põhjenda hinnangut vähemalt ühe näitega.

  1. Anna lõplik hinnang sellele, kas tund oli pigem autonoomiat toetav või kontrolliv koos vähemalt kahe põhjendava argumendiga 

  2.  Mida õppisid ülesande ning analüüsi käigus iseenda kui õpetaja kohta?

  3. Sõnasta analüüsi järeldusena konkreetne samm, mille (analüüsist lähtuvalt) oma pedagoogilise pädevuse arendamiseks ette võtad

Täpsustus: kui teed zoomi tunde, siis leiad abistavat materjali nt siit:

Hindamiskriteeriumid:

·     Tunni kirjalik analüüs on e-didaktikumis õigeaegselt esitatud

·     Kirjalik analüüs on koostatud vastavalt juhisele ning analüüsis on toodud välja kõik ülesandepüstituses kirjeldatud aspektid

·     Analüüs lähtub isemääramisteooria teoreetilisest raamistikust, (vt abistava materjalina ka vaatluslehte)

 Võid siia ülesandesse siduda ka õpianalüütika ülesande (vt sissejuhatava seminari salvestust kus Merike Saar võimalustest rääkis)