Praktikumi ülesande teema. Õpilaste õpiprotsessi analüüs, hindamine.

Praktikumi ülesande eesmärk: Anda üliõpilasele võimalus näha erinevaid hindamisviise ja tagasisidestamise võimalusi koolipraktikas.

Vaatlusülesande teostamise korraldus: Üliõpilane on enne vaatluspäeva õpetajaga läbi arutanud järgnevad küsimused: Kuidas tavapäraselt toimub selles aines õpitu kontroll? Mil moel antakse tagasisidet? Kas ja kuidas hinnatakse, kas kasutatakse hindamismudelit? Seejärel vaatleb üliõpilane tunde ja analüüsib reflektsioonivõimaluste kasutamist ja õpilaste hindamist vastavalt tunni teematikale.

Ülesande kirjeldus:

  1. Üliõpilane tutvub erinevate hindamise võimalustega töö- ja tehnoloogiaõpetuse aines.
  2. Üliõpilane analüüsib õpetaja poolt kasutatud erinevaid hindamise meetodeid ja õpilastepoolset töö reflekteerimise toetamist.
  3. Üliõpilane postitab analüüsi e-Didaktikumi.

 

Lugemiseks enne vaatlust:

Kujundav hindamine kui õppimist toetav hindamine. Peatükk: Õppimist toetav hindamine praktikas (lk 84 - 137). http://www.curriculum.ut.ee/sites/default/files/ht/oppimist_toetav_hindamine_kokkui.pdf