ehk kuidas mitte jääda ilma puudutud seminarist

Tere kõigile!

Nagu lubatud, saavad siia kirja kõigi seminaride asendusülesanded ning kes pole kindel, kas ta kõigil seminaridel osales, siis infot saab minu käest (mlinde@tlu.ee). 

Ülesannete vastused palume samuti saata mulle (mlinde@tlu.ee) ning kui miski on siiani arusaamatu, siis sellega aitan ka mina. Asendusülesanded on aga järgmised:

26.09.2018 seminar

Vaata Jaan Aru videot "Kuidas aju õpib?" ning pane kirja omaenda õppimist toetav konspekt, milles vastad (muuhulgas) järgmistele küsimustele:

  1. Millest sõltub meeldejätmine? Nimeta kolm olulisemat tegurit.
  2. Millest sõltub meenutamine? Nimeta kolm olulisemat tegurit.
  3. Nimeta õppematerjalist lähtuvalt võimalusi, kuidas saab õpetaja aidata õpilastel pikemaajaliselt meelde jätta ja meenutada?
  4. Kuidas mõjustavad tähelepanu, pidurdusprotsessid ja eelteadmised õppimise tõhusust?
  5. Milline teema kõnetas sind kõige enam?
  6. Millise teema kohta tahaksid rohkem teada saada?

22.10.2018 seminar

Loo Brophy 7. peatükile tuginedes allolevatest sõnadest seotud mudel. Mudeli eesmärgiks on visualiseerida motivatsiooni toimimise seaduspärasid. Too iga sõna juurde mudelis ka omaenda näide.

Sõnad: seotusvajadus, autonoomiavajadus, kompetentsusvajadus, autonoomne motivatsioon, kontrollitud motivatsioon, väline motivatsioon, sisemine motivatsioon,  sisemine regulatsioon (teen, sest olen huvitatud või naudin), omaksvõetud ja integreeritud regulatsioon (teen, sest see on minu jaoks oluline), pealesurutud regulatsioon (teen, sest muidu tunneksin end süüdi), väline regulatsioon (teen, sest muidu saan karistada), regulatsiooni puudumine (ei tee, sest miks peaksin tegema)

26.11.2018 seminar

Loe Ryani ja Deci ingliskeelset peatükki "Facilitating and Hindering Motivation, Learning and Well-Being in Schools" ning täienda sellest lähtuvalt oma motivatsioonikodutöö 4. küsimuse vastust ehk mõtle uuesti läbi, miks on autonoomse ja kontrollitud motivatsiooni eristamine olulisem kui sisemise ja välise motivatsiooni eristamine.

07.02.2019 seminar

Võta uuesti ette Söderströmi ja Björki artikkel "Learning versus Performance" ning koosta artikli põhjal kokkuvõte metakognitsioonist.

2560 vaatamist (0 täna)

Autor

Loodud

Esmaspäev, Jaanuar 7, 2019 - 18:00