- Info
- Õppematerjalid
Kokkuvõte
Eesti keele kui teise keele didaktika II
Sisu
Kursuse sisu:
14.02 |
Keeleõppeteooriatest ja meetoditest (koos võõrkeeleõpetajatega) |
Ene Alas |
28.02 |
Keelekeskkond teise keele õppe toetajana. Kultuur keeleõppes. |
Tiina Rüütmaa |
14.03 |
Digi: õppija digipädevuse arendamine ja digivahendid keeleõppe toetajana |
Kelly Lilles, Kristiina Bernhardt |
28.03 |
Hääldus |
Ele Arder |
25.04 |
Täiskasvanud keeleõppija; vahenduskeeleta keeleõpe (täiskasvanud); kirjaoskamatu keeleõppija; ennastjuhtiv õppija (keeleõppestrateegiad, komp.strat) |
Külli Kuri |
9.05 |
LAK-õpe (koos võõrkeeleõpetajatega) |
Ene Alas 2h + Bernhardt ja Kuri 2h seminar |
16.05 |
Varajane keeleõpe. Mängustamine |
Piret Baird, Kristiina Bernhardt |
Hinde saab nii:
Vali üks kursusel käsitletud teema, nt varajane keeleõpe, digivahendid, mängustatud keeleõpe. LAK-õpe vm.
Tee maksimaalselt leheküljepikkune ülevaade, mida see teema või valdkond endast kujutab, otsides juurde vähemalt kolm allikat, mida kursusel pole viidatud või soovitatud.
Valmista ette üks tund, mis kasutab vaatluse all olevaid meetodeid või sihtrühma, koosta tunnikava Gagné põhjale. Kõik tunnis kasutatavad ülesanded ja harjutused koosta ise (võib kasutada allikatest leitud ülesandetüüpe näidisena, aga sisu olgu enda loodud). Tunnis kasutatavad tekstid ei tohi samuti olla pärit olemasolevatest õpikutest. Kasuta endakirjutatud või autentseid tekste ja vajadusel kohanda neid õppijate keeletasemele.
Eksamil kaitseb iga osaleja oma tööd ja ettevalmistatud tundi teiste osalejate ja kursuse õppejõudude ees. Iga tudeng retsenseerib ühe kaaslase tööd ja oponeerib eksamil. Retsensiooni põhjal on võimalik oma tööd edasi arendada. Kõigil kuulajatel on eksamil kohustus kaasa mõelda ja seminari jooksul vähemalt kord esitlejale sisukas küsimus esitada.
Eksam toimub eksamisessiooni ajal juunis (kõige varem 6.-7.), kuulutame välja kaks eksamiaega + järeleksam.
Õppematerjalid (Kokku: 1)