Üliõpilane loob didaktiliselt tervikliku õppeühiku, mis on kooskõlas RÕKi ainekavaga ja tervikliku kunstiõppe mudeliga.
Üliõpilane on sisukalt analüüsinud õppeühikut variatiivsuse aspektist.
Hinne A:
- Esitab tervikliku õppeühiku, mis sisaldab nelja omavahel sidusat tunnikava;
- tunnikavad sisaldavad kõiki aine õppimise osi ja tunnikavas esitatud komponente sellisel viisil, et tunnikavade põhjal on võimalik kohesel tundi anda;
- selgelt on välja toodud üldpädevus(ed), mida õpe toetab ja on veenvalt põhjendatud, kuidas.
- õppeühikus on mitmekülgselt kaasatud kunstikultuuri kontekst, õppijal on võimalik teosega sisukalt suhestuda.
- esitab õppeühiku põhjenduse, kus on lähtutud õpitust ja haridusteaduslikust ja/või ainealasest kirjandusest, tekstis on kasutatud vastavaid viiteid (min 5), kasutatud on erialast terminoloogiat;
- põhjendab selgelt ja piisavalt planeerimisprotsessis tehtud valikuid ning otsuseid;
- esitab tegevuse osad õppesisust lähtuvalt loogilises järjekorras;
- esitab õppeühiku tarves kavandatud hindamispõhimtõtted; nimetab ja põhjendab võimalusi, ohtusid ja piiratud olukorras õppeprotsessi tõhustamiskes nii aine- kui didaktikaalaselt;
- teeb ülesande praktiliselt läbi ja esitab näiteid;
- esitleb õppeühikut eksamikohtumisel.
Hinne B:
- Esitab tervikliku õppeühiku, mis sisaldab nelja omavahel sidusat tunnikava;
- tunnikavad sisaldavad kõiki aine õppimise osi ja tunnikavas esitatud komponente sellisel viisil, et tunnikavade põhjal on võimalik üldjoontes tundi anda;
- välja on toodud üldpädevus(ed), mida õpe toetab ja on veenvalt põhjendatud, kuidas.
- õppeühikus on kaasatud kunstikultuuri kontekst, õppijal on võimalik teosega sisukalt suhestuda.
- esitab õppeühiku põhjenduse, kus on lähtutud õpitust ja haridusteaduslikust ja/või ainealasest kirjandusest, tekstis on kasutatud vastavaid viiteid (min 4), kasutatud on erialast terminoloogiat. põhjendab selgelt planeerimisprotsessus tehtud valikuid ning otsuseid;
- esitab tegevuse osad õppesisust lähtuvalt üldjoontes loogilises järjekorras;
- esitab õppeühiku tarbeks kavandatud hindamispõhimtõtted;
- nimetab ja põhjendab võimalusi, ohtusid ja piiratud olukorras õppeprotsessi tõhustamiseks nii aine- kui didaktikaalaselt;
- esitleb õppeühikut eksamikohtumisel.
Hinne C:
- Esitab tervikliku õppeühiku, mis sisaldab nelja üldjoontes omavahel sidusat tunnikava;
- tunnikavad sisaldavad enamuse aine õppimise osi ja tunnikavas esitatud komponente sellisel viisil, et tunnikavade põhjal on võimalik üldjoontes tundi anda;
- välja toodud üldpädevus(ed), mida õpe toetab;
- õppija on võimalik mõnda kunstiteost vaadelda;
- tunnikavas esitatakse õppeühiku põhjendus, kus on lähtutud õpitust ja haridusteaduslikust ja/või ainealasest kirjandusest, tekstis on kasutatud vastavaid viiteid (min 3), kasutatud on erialast terminoloogiat. põhjendab planeerimisprotsessis tehtud valikuid ning otsuseid;
- esitab tegevuse osad õppesisust lähtuvalt üldjoontes loogilises järjekorras;
- hindamispõhimõtted on tutvustatud üldsõnaliselt; nimetab võimalusi, ohtusid ja piiratud olukorras õppeprotsessi tõhustamiseks;
- esitleb õpiühikut eksamikohtumisel.
Hinne D:
- Esitab üldsõnalise õppeühiku plaani, tunnikavad ei ole sidusad;
- tunnikavad sisaldavad osaliselt aine õppimise osi ja tunnikavas esitatud komponente sellisel viisil, et tunnikavade põhjal on osaliselt võimalik tundi anda;
- esitab õppeühiku põhjenduse, kus on lähtutud õpitust ja haridusteaduslikust ja/või ainealasest kirjandusest;
- tekstis on kasutatud vastavaid viiteid (min 2), kasutatud on erialast terminoloogiat;
- kirjeldab planeerimisprotsessus tehtud valikuid ning otsuseid;
- esitab tegevuse osad õppesisust lähtuvalt üldjoontes loogilises järjekorras;
- hindamispõhimõtteid ei ole toodud;
- ei too välja ohtusid ja võimalusi õppeprotsessi t hustamiseks;
- esitleb õppeühikut eksamikohtumisel.
Hinne E:
- Esitab üldsõnalise õppeühiku plaani, tunnikavad ei ole sidusad;
- esitatu põhjal ei ole võimalik tundi anda;
- ettevalmistusprotsessis tehtud valikuid ning otsuseid ei ole põhjendatud;
- tegevuseosad on ebaloogilises järjekorras;
- hindamispõhimõtteid ei ole tutvustatud;
- ei too välja ohtusid ja võimalusi õppeprotsessi tõhustamiseks;
- esitleb õppeühikut eksamikohtumise.