Tähelepanu! Google Drive-i failide lisamine otse liideses ei ole enam võimalik. Kasutadage failide jagamiseks linke. Esmaspäeval 25. Novembril toimub platvormi uuendus. Tööd teostatkse ajavahemikus 10:00 kuni 11:00.

Iseseisev töö 2 - Õpikeskkondade ja võrgustike kaardistus

1) Kaardista oma personaalsed õpikeskkonnad ja õpivõrgustikud 

2) Kaardistamiseks võid kasutada Wordi, Powerpointi, mõnda mõistekaardi tegemise keskkonda. Mõned kasulikud lingid:
https://www.mindmup.com/
https://bubbl.us/
veel tööriistu, millega mõistekaarte luua

3) Kaardista need personaalsed õpikeskkonnadd ja võrgustikud mida kasutad õppimiseks ja tööalaseks arenguks. Kaardistuse vorm ja stiil on sinu enda valida.

Mõned näited, mida võid aluseks võtta: Näide 1 | Näide 2

4) Lisa kaardistus siia vastuseks - link! Kui see on sul pildina, pdf failina (lae see Google Drive, Dropboxi või mujale üles ja siia postita link). Kui see on interaktiivne nt Prezi vms esitlus, lisa URL link. 

5) Lisa oma kaardistuse juurde ka analüüs (posita analüüs siia vastuseks) lähtuvalt küsimustest: (kasuta hindamismudelit, vt allpool).

  1. milliste õpetaja haridustehnoloogiliste pädevustega haakuvad sinu õpikeskkonna elemendid (too välja vähemalt viis pädevust)

  2. milliseid õpetaja haridustehnooloogilisi pädevusi läheb sul vaja, kui kasutad oma õpikeskkondi (too välja vähemalt viis pädevust)

Vaata tutvustavat videot õpetaja haridustehnoloogilistest pädevustest (VIDEO)

Õpetaja haridustehnoloogiliste pädevuste hindamismudel

 

Tähtaeg: 20. veebruar