Liigu edasi põhisisu juurde
Tähelepanu! Google Drive-i failide lisamine otse liideses ei ole enam võimalik. Kasutadage failide jagamiseks linke.
edidaktikum@tlu.ee
KKK
Privaatsuspoliitika
eDidaktikum
Eesti
Inglise keel
Otsi
Otsi
Kollektsioonid
Grupid
Kirjalik eneseanalüüs
KAA6103.HR LASTEAIAÕPETAJA ENESEANALÜÜS
Kirjalik eneseanalüüs
TÖÖJUHIS:
Koostada kirjalik eneseanalüüs.
Eneseanalüüsi aluseks on võetud kutsestandard Õpetaja tase 6 ja standardile vastavad kompetentsid (Kutsekoda).
Kutsestandardi Õpetaja tase 6 kompetsentsid on analüüsitud ja toodud näited praktikakogemusele põhinevalt ja teoreetilistele allikatele toetudes.
Kokkuvõte analüüsist hõlmab üliõpilase tugevuste kui arenguvajaduste esiletoomist.
Analüüs on vormistatud korrektselt, vastavalt iseseisvatele töödele esitatud nõuetele.
Analüüsi vormi (tabeli) leiate Failide alt.
Tähtaja ületamisel ei ole vastamine/muutmine lubatud. Palun esitage analüüs õigeaegselt.
672 vaatamist (0 täna)
0 meeldimist
Tähtaeg
7/10/2021
Loodud
31/8/2021
Pädevused
2020 Õpetaja kutsestandard, tase 6
B.2.1 Õppija toetamine
2.1.3. Õppija individuaalsete õpivajaduste toetamine
märkab õppijate toe vajadust ja nende individuaalseid õpivajadusi (sh teistest võimekam õppija)
B.2.2 Õpi- ja õpetamistegevuse kavandamine
2.2.1. Õpetaja töö kavandamine
seab õppija(te)st lähtuvalt pika- ja lühiajalised õpieesmärgid, valib sisu ja kavandab tegevused, arvestades õppekava
B.2.3 Õpetamine
2.3.1. Õppija arengu toetamine
märkab ja arvestab õppijate erinevaid huvisid, võimeid ja vajadusi (sh hariduslikke erivajadusi, kultuurilist eripära jm), tagades võimetekohase õppe
2.3.4. Õpimotivatsiooni toetamine
toetab õpimotivatsiooni ja eakohase arenguga õppija kujunemist, luues eduelamuse igale õppijale
B.2.4 Refleksioon ja professionaalne enesearendamine
2.4.1. Õpetaja oma töö reflekteerimine ja enesearendamine
reflekteerib oma tööd, sh analüüsib oma õpetamise mõju, kasutades erinevaid meetodeid, kaasates kolleege ja osaledes õpikogukondades, sh virtuaalsetes
Õpetaja kutsestandard, tase 6
Nõustamine
Viib lapsevanemaga läbi õppija arengu toetamisele suunatud vestlusi; nõustab lapsevanemaid õppija arenguga seonduvates küsimustes ning arengut toetava keskkonna loomisel
Toetab õppijat üld- ja valdkondlike oskuste arendamisel ja omandamisel
Kutseõpetaja, tase 6
Refleksioon ja professionaalne enesearendamine
hoiab end järjepidevalt kursis eri-ja kutseala arengutega ja parimate praktikatega, kasutades neid oma töös ja jagades neid kolleegidega; arendab oma erialaseid teadmisi nt erialakonverentsidel, messidel, infopäevadel, erialase kirjanduse kaudu...
Grupp
KAA6103.HR LASTEAIAÕPETAJA ENESEANALÜÜS
Autor
Maile Käsper