Määratlege oma rühmatööna loodava e-kursuse/õpimängu/koolitustoote struktuur (õppetükkide loend) ja pange kirja, millise õppetüki disainimise eest iga rühmaliige vastutab; õppetükke võib olla rohkem kui rühmaliikmeid, sel juhul jäävad osad õpetükid disainimata - nende puhul piisab üksnes pealkirja mainimisest.
Sõnastage persoonade vajaduste ja stsenaariumide põhjal oma e-kursuse/koolitustoote kontseptsioon, sh. formaat: MOOC või õpimäng nutitelefonis või muu, sünkroonõpe või põimõpe või individuaalõpe omas tempos, lineaarne või hargmnemistega või laadaplatsi-mudel, millist e-õppekeskkonda ja digiseadmeid kasutatakse, õpetaja roll, õppevara, õppekorraldus, hindamine ...
Sõnastage kontseptsioonist lähtudes ka oma e-kursuse/koolitustoote/õpimängu arendusnõuded, stiilis (minu õppedisaini aluste kursuse näitel):
Piisab kui selle kodutöö täisvastuse esitab eDidaktikumis vaid üks rühmaliige, teised võiksid aga oma kodutöö-vastuses mainida, kes rühmakaaslastest selle täisvastuse esitas.