Tähelepanu! eDidaktikum lõpetab teenuse pakkumise juulis 2025. Täpsem info siin

Lõimingu tunnikava 06.10.2023

Kommentaarid

Reeli Liivik

Sisestas Reeli Liivik, K, 10/04/2023 - 23:43

Tänan varakult esitatud tunnikava eest. Lisan siia mõned tähelepanekud ja soovitused:
1) sihtrühma puhul on kindlasti oluline arvestada õppijate arvuga, märkige see juurde - kursusele on registreerunud 26 üliõpilast, 2 ilmselt ei osale - seega 24-ga arvestada
2) Õppe eesmärgi sõnastus peab olema üldisem, näiteks - Õpetusega taotletakse, et õppija mõistab lõimingu olemust kutseõppe kontekstis - sellest piisab, õpiväljundid on ise täpsemad
3) Õpiväljund on üldiselt sobiv, täpsustab eesmärki ja väljendab sisuliselt, mida õppija teeb ja kuidas - Õppija selgitab iseseisvalt lõimingute aspekte ja lõimingutsentreid lähtuvalt juhendmaterjalist (iseseisvalt - viitab aga sellele, et õppijad kodus ise juhendile vastavalt teevad hinnatava töö, samas tahate vist rühmatööna, et nad oma arusaamist väljendavad, siis oleks parem õppija selgitab meeskonnatööna...)/ Teine õpiväljund - Õppurid koostavad rühmatööna mõttekaardi - see ei saa olla õpiväljundiks, kuna siin ei ole sisulist infot ja see on pigem ülesanne. Piisab ühest õpiväljundist 45 min tunni jaoks.
4) Hindamine sobiv kujundav hindamine - siin arusaadav, et õpiväljundi saavutatust saate toetada rühmatööd juhendades ning hinnata rühmatöö selgituste alusel.
5) rühmatöö ise pigem õppemeetodiks ei loeks, kuna see on pigem korralduslik vorm (frontaalselt, individuaalselt, paaris või rühmatöös õppimine); võib öelda rühmatöömeetodid - st sisulisi metoodilisi tegevusviise, mida rühmas õppides tehakse - arutelu, mõttekaart, refleksioon, esitlus on õppemeetodid - õppimise sisulised tegevusviisid.
6) Lisainfo juurde olete kirjutanud - Lõimingud võtmepädevuste, üldõpingute, teooria- ja praktika vahel, aga milliseid võtmepädevusi lõimite, tasub läbi mõelda, kas keelepädevust, digipädevust, ettevõtlikust ja algatusvõimet, kultuuripädevust vm, võtmepädevusi on palju ja kui teadlikult planeerida, siis tasub läbi mõelda konkreetselt
7) Alustage tunni eesmärgi tutvustamisega, järgides teadlikkuse printsiipi didaktikas ja seejärel aktiivsusprintsiibina väga hea aktiviseerida õppijate varasemaid teadmisi. Olete tunni planeerinud teoreetilistele seisukohtadele tuginedes, kasutatud allikatele viidates. Pigem on sõnasõnalt allikaid tsiteeritud, aga tsitaadi mõte vajaks oma tunni tegevuse suhtes veidi avamist. Juhin tähelepanu viitamisele - tuleb viidata allikale, millega olete ise tutvunud, st kui lugesite allikast (Koni & Krull, 2013) ja nemad viitasid kellelegi, siis viitate (Gagné & Driscoll, 1992; viidanud Koni &Krull, 2013).

Reeli Liivik

Sisestas Reeli Liivik, K, 10/04/2023 - 23:44

Saate teha parandusi, enne tunnikava lõpphindamiseks esitamist jaanuaris.

223 vaatamist (1 täna)

Autor

Loodud

Teisipäev, Oktoober 3, 2023 - 18:55