Standardized competence outcome:
Description:
1.- märkab ja analüüsib seoseid koolitegelikkuse ning kasvatusteaduslikes ja ainedidaktika õppeainetes omandatud teoreetiliste teadmiste vahel; ül 1
2.- analüüsib kooli õpikeskkonda ja õpilase tugisüsteemi, tuginedes dokumendianalüüsile, vaatlustele ja vestlustele tugipersonaliga;ül 2,3
3 - märkab ja arvestab õppeprotsessi kavandamisel ja õppematerjalide valikul õppija individuaalseid eripärasid (individualiseerimine, diferentseerimine) ning hindab toetavate tegevuste rakendamise tõhusust tegevusuuringu käigus; 4,5,6 ül
4- planeerib ja rakendab lõimingut (üldpädevused, ainetevaheline lõiming, läbivad teemad);
5- osaleb õpilaste uurimistööde/loovtööde juhendamisega, retsenseerimisega, kaitsmisega seotud tegevustes;
6- kasutab õppeprotsessi läbiviimisel kujundavat hindamist, koostab hindamisvahendi/ hindamiskriteerimid ja kasutab seda kokkuvõtval hindamisel;
7- mõtestab koolis toimuvat õpetaja rollist lähtuvalt ning järgib professionaalseid ja eetilisi nõudeid;
Assessment description: