Learning Outcome 1

Standardized competence outcome: 
Description: 
1.- märkab ja analüüsib seoseid koolitegelikkuse ning kasvatusteaduslikes ja ainedidaktika õppeainetes omandatud teoreetiliste teadmiste vahel; ül 1 2.- analüüsib kooli õpikeskkonda ja õpilase tugisüsteemi, tuginedes dokumendianalüüsile, vaatlustele ja vestlustele tugipersonaliga;ül 2,3 3 - märkab ja arvestab õppeprotsessi kavandamisel ja õppematerjalide valikul õppija individuaalseid eripärasid (individualiseerimine, diferentseerimine) ning hindab toetavate tegevuste rakendamise tõhusust tegevusuuringu käigus; 4,5,6 ül 4- planeerib ja rakendab lõimingut (üldpädevused, ainetevaheline lõiming, läbivad teemad); 5- osaleb õpilaste uurimistööde/loovtööde juhendamisega, retsenseerimisega, kaitsmisega seotud tegevustes; 6- kasutab õppeprotsessi läbiviimisel kujundavat hindamist, koostab hindamisvahendi/ hindamiskriteerimid ja kasutab seda kokkuvõtval hindamisel; 7- mõtestab koolis toimuvat õpetaja rollist lähtuvalt ning järgib professionaalseid ja eetilisi nõudeid;
Assessment description: