Sisestas Eliis Ait, N, 03/09/2023 - 12:18 Standardized competence outcome: märkab õppeprotsessis teistest eristuvat õppijat ja toe vajadustkirjeldab tuge vajava õppija õpioskusi, käitumist, psüühilisi protsesse jmhindab ja analüüsib õppija teadmiste, oskuste ja üldpädevuste vastavust riiklikus õppekavas kirjeldatud oodatavatele õpitulemusteletunneb ära üldist, tõhustatud ja erituge vajavate õppijate erivajaduste liigid ja koostöös osapooltega selgitab välja individuaalsed õpivajadusedalgatab koostöös HEV koordinaatoriga individuaalse arengu jälgimise kaardi avamise ja täidab sedateab ja kasutab hariduslike erivajadustega seotud õppekorralduse võimalusikujundab õpikeskkonda vastavalt õppija vajadustele ja arengule, tagades õpitoe ja eduelamuseviib läbi õppija arengut toetavaid tegevusi individuaalselt või rühmasseab võimalusel koos tuge vajava õppijaga õppijale jõukohased õpieesmärgid, jõukohastab õppevara ja töökorraldusi, suunab õppijat kasutama abimaterjalekoostab ja rakendab individuaalset õppekava ühes või mitmes aines või rakendab erinevat õppekavateeb õppe kohandamisel ja rakendatud tugimeetmete efektiivsuse analüüsimisel koostööd tugispetsialistide, kolleegide ja lapsevanemategajuhendab õppetegevusse kaasatud isikuid (tugiisikuid, praktikante jt)nõustab kolleege õpikeskkonna ja õppematerjalide kohandamiselanalüüsib rakendatud tugimeetmeid ja teeb HEV koordinaatorile ja/või haridusasutuse juhile ettepanekuid õppekorralduse muutmiseks lähtuvalt tuge vajavate õppijate vajadustestDescription: Assessment description: