Sisestas Maia Lust, T, 03/08/2022 - 09:28 Standardized competence outcome: Arvestab neid ainevaldkondlike, üldpedagoogiliste ja kasvatuslike eesmärkide seadmisel, toetudes õppekavaleSelgitab välja rühma ja õppija ainealase tasemeKaasab vajadusel tugispetsialisti õpikeskkonna tingimuste muutmiseks;Selgitab välja rühma ja õppija õpioskuste ja õpimotivatsiooni tasemeTunneb ära haridusliku erivajaduseInformeerib osapooli õpieesmärkidest, sisust, õppekorraldusest, hindamismudelitest, huvitegevuse võimalustest, kasutades tõhusalt erinevaid infokanaleid (nt koosolek, e-suhtlus, individuaalne vestlus)Töökavast lähtuvalt koostab tunnikava(d)Lähtuvalt eesmärkidest valib õpetamiseks ja õppimiseks sobivad meetodid, hindamismudeli ning planeerib tegevuste ajaKasutab õpetaja töö kavandamisel (teadus)kirjandustKavandab koostöös kolleegidega ainetevahelise lõiminguKoostab õpetaja töökava, arvestades õppekavaDescription: Oskab korrektse ülesehitusega informaatika tunde läbi viia;Assessment description: Tunnikavad