Palun loe läbi uuringu "Haridusliku erivajadusega õpilaste kaasva hariduskorralduse ja sellega seotud meetmete tõhusus" põhiraportit siin lehel.
Loe läbi:
a) Lühikokkuvõte lk 8-13 ja
b) vali ise, kumb peatükk, kas peatükk 2 või 3 (Kaasava hariduskorralduse peamised põhimõtted ja rakendamine Euroopas, lk 21-39 või Kaasav hariduskorraldus Eestis lk 40-81).
Kirjuta, millise peatüki lugemiseks valisid ja miks (maksimaalselt 1 lause)! Teosta loetu põhjal 3-2-1 lühikokkuõvte ehk pane kirja:
3 aspekti, mis olid sinu jaoks uued, mida sa varem ei teadnud või polnud niimoodi mõelnud (iga aspekti kohta maksimaalselt 1 lause).
2 aspekti, mis sind üllatasid, koos põhjusega, miks need just üllatasid (iga aspekti kohta maksimaalselt 1 lause) ning
1 küsimus, mis võrsus uuringuteksti lugedes ja millele sooviksid oma praktika (nii õpingute kui töö) käigus vastuse leida (ja miks just sellele küsimusele?) (1-2 lauset).
Kui sattusid hoogu ja lugesid samast uuringust läbi veel erinevaid alaraporteid või peatükke, pane julgelt kirja, mida veel olulist lugesid ning lisa oma olulised teadasaamised märkamised samuti siia kirja! Pane need kirja ülesande alla (eristades näiteks alumine osa joonega), õppejõud võib, aga ei pruugi neid lugeda, kuid Sinu jaoks võib olla väga kasulik, et märkamised ja mõtted on ühes kohas koos!