Mõtlemise areng ehk kuidas maailma omailma ära mahutada ja kuidas see kõik õpetamisse puutub?

Head tudengid!

Hakkame arutama õppimise kõige olulisema teema üle - selle üle, kuidas maailm võimalikult korrektsel kujul inimeste pähe võiks mahtuda, mida see protsess endast üldse kujutab ning kuidas selleni jõuda ja mitte-jõuda. Selleks pakun lugemist-mõtlemist-märkmete tegemiseks nelja teksti, millest loe kindlasti kolme:

1) Aaro Toomela - nn tüvitekst - mis need mõtlemise arengutasemed ikkagi on. See loe kohe kindlasti, et saaksime arutelus olla kõik ühel lehel.

2) ja 3) vali üks Eve Kikase artiklitest (või mõlemad). Eve aitab mõtlemise arengu teemat ehk veidi mitmekesisemalt lahti hammustada. 

4) seekord ainus ingliskeelne materjal, Verkade et al - üks pigem lihtsasti loetav väärmõistetega tegelemise teemaline nn manuaal, mis annab teemale mitu lisanüanssi. 

Kirjuta siia taas oma tsenseerimata-filtrita märkmeid. Kui võimalik, sünteesi ja analüüsi materjale ka üksteisega seoses. Kuidas antud teema võiks puutuda Eesti haridusse?

Jaksu meile! :)

Grete

275 vaatamist (0 täna)

Tähtaeg

24/11/2021

Loodud

15/11/2021

Autor